Paljude ettevõtete jaoks on talvised pühad suurepärane võimalus kasvatada müüke, kuna tarbijad on altimad kulutama rohkem jõulukinkidele. Need paar nädalat talviseid müüke toovad kasu kõigile ettevõtetele, eriti väikese- ja keskmise suurusega äridele. Kahjuks on väikeettevõtjatel tihti keeruline võistelda suuremate firmadega.
Siiski võib abiks olla tugevast turundusplaanist, mis kindlasti kasvatab müüke ning selles saab abiks olla just meilikampaania. Seega vaatame üle nipid, kuidas müüa rohkem just meilikampaaniate abiga.
Kampaania pühade võtmes
Kui sinu sihtgrupp tähistab jõule, võib olla ka sinu talvine meilikampaania jõuluteemaline. Sa võid alustada, luues talvise meilipõhja koos vastava graafika ja sisuga.
Jõulude eripakkumiste väljatoomine ehk jõuludega seotud toodete või teenuste esiletoomine võib tõsta liikumist sinu veebilehele. Seega kui sa saadad müügieesmärgiga meili, lisa sinna ka pühadetunnet ja pakkumisi. Siinkohal võid sa olla väga loominguline ning lisada juurde personaliseerimist. Kui sul olemas asjakohased tööriistad, mille abil kuvada vajalikud tooted iga lugeja või lugeja grupi jaoks, saadki üles ehitada dünaamilist sisu. Aga kui sa pole veel seal, siis kindlasti vali tooted, mis esindavad enim sinu jõulupakkumisi.
Lisaks on paljude ostjate jaoks jõulukinkide leidmine keeruliseks protsessiks. Nad kulutavad tihti tunde ja päevi, et leida ideaalset kinki. Siina on sul on võimalus olla klientidele abiks (ja tõsta ka oma müüke!), tehes jõulukinkide kataloogi ning meilipõhjad koos kingiideedega, mis teevad pühadeaegse ostlemise kiiremaks ja lihtsamaks. Siin on ideaalne näide:
Paku kinkekaarte
Millised jõulukingid teevad inimesed õnnelikuks? Siin on kõige populaarsemad kingiideed, mille on kokku pannud
Statista:
Kuigi kinkekaardid jõulukinkidena on väga hea arutlusteema, näitavad siiski uuringud, et paljud kingisaajad on selliste kinkide üle vägagi õnnelikud. Seega, kui sul on võimalus pakkuda kinkekaarti või ka allahindluskoodi, saad seda pakkuda, tuues oma ärile jällegi kasu. Ja kui sa saadad välja oma jõulude meilikampaaniat, siis maini kindlasti sealsamas oma kinkekaardi ideed. Siit võid saada näiteks inspiratsiooni:
Mängud ja interaktiivsus aitavad tõsta kaasatavust
Tehes talviste pühade meilipõhjad eriliseks, saad kindlasti tõsta nende kaasatavust ja müüke. Seega võid proovida teha nad lõbusamaks, ilusamaks ja isegi interaktiivsemaks kui su eelmised kampaaniad. Paljud ettevõtted võistlevad oma klientide tähelepanu pärast veebimaastikul. Kui oled loominguline, saad hoida oma meilisaajate huvi üleval ning julgustada neid sinu tegutsemiskutsetele reageerima.
Mängude lisamine on põnev praktika! Näiteks võib olla meilisaajate jaoks advendikalendri seeria väga kaasav. Ja tänapäeval on olemas ka tehnoloogia, mis saab su ideid toetada. Headel meiliturunduse platvormidel on olemas võimalused, et saaksid ehitada automatiseeritud klienditeekondi. Seega saavad meilid automaatselt ja õigeaegselt päästikute abil välja saadetud.
Ehitades näiteks advendikalendri meilijada, saad seadistada oma töövood nii, et meilid saadetakse välja automaatselt. Selle abil saavad su uudiskirja saajad igapäevaselt oma advendikalendri meile avada ning sinu käest ka midagi selle eest vastu - olgu see siis info või mingi muu boonus. Ning see midagi, mis sa neile meilis pakud, võib neid viia sinu lehel ostlemise jätkamiseni. Võid meelde jätta, et uudishimu kinkide lahti pakkimisel on kasuks ka meiliturunduse valdkonnas.
Täpsusta kättesaamise aegu
Jõuluaeg on väga tihe aeg poodide ja kullerite jaoks. Saates välja pühade meilikampaaniat ning julgustades jõulukinkide ostmist, on väga soovitatav mainida infot tarneaegade kohta. Kui kliendid ei saa jõulukinke kätte jõuludeks, on nad kindlasti väga pettunud.
Siin on üks meilikampaania kiri, mis annab edasi väga hästi eeldatavate tarneaegade infot:
Heateod on alati kasuks
Üks heategu päevas, teeb päeva paremaks! Ja jõuluperiood pole aeg ainult materiaalseteks kinkideks, vaid paljud otsivad võimalusi ka muudeks heategudeks. Kui sinu ettevõte võib olla osaks heateost, siis miks mitte teha seda just sellel aastal?
On väga palju väikseid kogukondi, ettevõtmisi ning organisatsioone, mis vajavad abi ja tuge. Annetades oma aega kohalikule heategevusorganisatsioonile, saad nende jaoks väärtust luua. Ja sa võid siduda oma annetused ka müükidega, pakkudes protsenti toote müügi pealt annetusena. See on võidu olukord kõigi poolte jaoks, sa mitte ainult ei tõsta sa müüke, vaid samal ajal aitad ka teisi.
Kui sa ei saa annetada raha, võid alati pakkuda oma aega või leida muud viisid, kuidas pühademeeleolu ettevõttesse tuua. Sinu meilisaajad on vägagi tänulikud, kui seda teavad. Jah, suurtel ettevõtetel on lihtsam seda teha - just tänu oma suurusele. Kuid sinugi meiliturunduse kanal võib olla väga heaks viisiks, kuidas oma heategude kohta infot edasi anda. Sinu kliendid võivad eelistada kulutada rohkem raha kohas, kus nad teavad, et osa sellest läheb heategevuseks. See pole koht, kus olla tagasihoidlik, kui oled seotud pühade ajal heategevusega, too see enda meilikampaaniates esile.
Täna oma meilisaajaid
Loodetavasti jõuab sinu pühadekampaania soovitud tulemusteni! Viimase osana sinu meili- ja müügikampaaniate seas ära unusta tänada oma meililistiga liitunuid. Nemadki on osaks sinu ettevõttest. Proovi neisse tuua tunne, et nemadki on olnud osaks sinu progressist ning täna neid südamliku sõnumiga, kingi või allahindlusega.
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.