Endine Tartu Kutsehariduskeskus ehk uue nimega Tartu Rakenduslik Kolledž (inglise keeles Tartu Vocational College ehk VOCO) läbis hiljuti põhjaliku visuaalse uuenduskuuri – tulemuseks on enesekindel, kaasaegseid väärtusi peegeldav ning tulevikku vaatav uus nägu. Värske identiteedi saamisloos lõid peale VOCO kaasa ka disainibüroo Velvet ja turunduskommunikatsiooni agentuur Havas.
- Fotol vasakult: VOCO turundusjuht Riinu Räim, direktor Raini Jõks ja Cristine Krivin Bartels.
VOCO turundusjuhi Riinu Räime sõnul oli rebrändingu põhiline eesmärk pakend muutunud sisule järele aidata ning kogu see protsess oli natuke nagu poeskäik Ženja Fokiniga. „Keerasime vana riidekapi kummuli, viskasime välja kõik, mis meid enam ei teeni, jätsime alles selle, mis veel sünnib selga panna ning lisasime juurde palju uut parimate külgede rõhutamiseks. Ja mis seal salata – uus peegelpilt meeldib meile väga,“ rõõmustas Räim ja nentis samas, et kutsehariduse kasin maine on siinmail aga endiselt nagu näts talla all kinni.
Seotud lood
Oru hotell on tänaseks saanud täiesti uue näo ja teo, kandes seejuures ka uut nime Oru Hub Hotel. Kuidas see kõik teoks sai, milline oli tööprotsess ja kuidas tulemusega rahule jäädi, räägivad asjaosalised ehk Velveti brändingu tiimi juht Kadri Ann Mikiver ja Kristel Mäenurm Oru Hub Hotelist.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.