Juba 28. jaanuaril toimub Eesti Arhitektuurikeskuses praktiline B2B turunduse seminar: Kuidas siduda kommunikatsiooni ja müüki. Veel vaid 21. jaanuarini (k.a) on võimalik registreeruda seminarile soodushinnaga.
Seminaril kuuled praktilisi näiteid B2B turunduse ja kommunikatsiooni kohta ja õpid turundust ja müüki paremini siduma.
Osale seminaril ja saad teada: Kuidas sisuturundust ja müüki omavahel siduda?
Kuidas mõõta sisuturunduse tulemuslikkust?
Millised on maailma ja Eesti parimad B2B sisuturunduse näited?
Kuidas saada kajastust rahvusvahelises meedias?
Kuidas kasutada turunduse LinkedIni?
Praktilised näited B2B tööandja brändingust
Praktilised B2B turunduse case study’d Eesti firmadelt
Seminari soodushind kuni
21. jaanuarini on
169 eurot (km-ga 202,80). Seminari täishind on 249 eurot (km-ga 298,80).
Registreeru seminarile juba täna SIIN. Vaata
esinejaid ja programmi SIIT.
Seotud lood
1Office Group turundusjuht Kristella Pender toob välja peamised fookuspunktid B2B turunduses, mida silmas pidada. Pender astub üles ka 28. jaanuaril Arhitektuurikeskuses toimuval praktilisel B2B turunduse seminaril, kus ta jagab kogemusi, kuidas nad oma ettevõttes B2B turundust teevad.
Outfunneli turundusjuht Katheriin Liibert toob välja kaks peamist fookuspunkti B2B turunduses, mida silmas pidada. Liibert astub üles ka 28. jaanuaril Arhitektuurikeskuses toimuval praktilisel B2B turunduse seminaril.
PR- ja valitsussuhete agentuur META Advisory äriarendusjuht Ann Hiiemaa toob B2B turunduse võtmetegurite lahtiseletamiseks põneva paralleeli lugude jutustamise, narratiivi ja tegelaste konstrueerimisega, tuues muu hulgas välja, et inimesed ei osta alati parima ettevõtte tooteid või teenuseid, vaid ostavad tooteid ja teenuseid, mida nad mõistavad.
Advokaadibüroo LEXTAL, mille kontorid asuvad Tallinnas, Riias ja Vilniuses, turundusjuht Kertu Irves toob välja kolm peamist võtmetegurit B2B turunduses, mida silmas pidada.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.