• 19.01.22, 11:18

Millised olid 2021. aasta silmapaistvaimad turundusteod? 4. osa

Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2021. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja neljandas osas jagab oma lemmikuid Telia turundus- ja brändiosakonna juht Kertu Kuusik.
Telia Eesti turundus- ja brändiosakonna juht Kertu Kuusik.
  • Telia Eesti turundus- ja brändiosakonna juht Kertu Kuusik. Foto: Jake Farra
2021. aastal kütsid Kertu Kuusiku hinnangul enim kirgi uued tuuled tööandja brändingus ja valimiskampaaniates ning järjest valjemini jäi kõlama sotsiaalne kommunikatsioon. Kuusiku sõnul tuleb enim tunnustada neid, kes teevad suuri asju suure rahakotita. „Kahtlust ei ole, et #14poleokei kampaania on tublisti kiita saanud põhjusega,“ sõnas ta ja lisas, et ebamugavus, mida see kampaania Eesti inimestele pakkus, lihtsalt töötas. „Kiitus Optimistile, kes kampaania nõnda pühendunult vedada võttis,“ jagas Kuusik kiidusõnu.

Seotud lood

Uudised
  • 14.01.22, 13:19
Millised olid 2021. aasta silmapaistvaimad turundusteod? 3. osa
Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2021. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja kolmandas osas jagavad oma lemmikuid eelmisel aastal Aasta Turundusteo tiitli pälvinud Atria Eesti (Maks ja Moorits) turundusjuht Mirjam Endla ja Elisa Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksuse juht Karin Kanepi.
Uudised
  • 12.01.22, 10:59
Vaata, millised olid tudengite hinnangul eelmise aasta parimad turundusteod
Vaata lisaks, kes võitsid pääsme Passwordile
Iga-aastane suurim ja oodatuim turundussündmus Password toimub tänavu 23.-24. märtsil Kultuurikatlas. Traditsiooniliselt kuulutatakse konverentsil välja ka Aasta Turundustegu. Sel aastal palusime esmakordselt silmapaistvaimate turundustegude väljaselgitamisel ka tudengite abi.
Uudised
  • 04.01.22, 11:13
Millised olid 2021. aasta silmapaistvaimad turundusteod? 2. osa
Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2021. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja teises osas jagavad oma lemmikuid reklaamiagentuuri Age Creative strateegiajuht ja partner Tõnu Kõva ning Leiburi turundus- ja müügidirektor Anne Tääkre.
Uudised
  • 30.12.21, 13:20
Millised olid 2021. aasta silmapaistvaimad turundusteod? 1. osa
Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2021. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja esimeses osas jagab oma lemmikut reklaamiagentuuri Salama partner ja loovjuht Madis Ots ning Mediacomi meeskonna poolt välja valitud parimaid palasid vahendab Olga Peresild.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele