23. ja 24. märtsil 2022 toimub Kultuurikatla saalides kahepäevane turunduskonverents Password, mida modereerivad sel aastal Mihkel Raud ja Hando Sinisalu.
- Hando Sinisalu ja Mihkel Raud eelmise aasta Passwordil. Foto: Raul Mee
Mihkel Raud on laulja, kitarrist, endine poliitik ja ajakirjanik. Raud on Passwordi modereerinud ka varem - aastatel 2017 ja 2021. Ühtlasi on Raud mitmete raamatute autor ning sisuturundusagentuuri Uwaga looja ja sisuturunduse ekspert. Raud teab, kuidas jutustada lugusid ja tal on erakordne võime köita publikut: 40 000+ jälgijat Twitteris, 23 000+ fänni Facebookis, 100 000+ blogi lugemist kuus räägivad enda eest. Raud on ka tänavuse Passwordi õhtuse ürituse, mis toimub Hiltoni hotelli Olympic Park Casinos, juht.
Hando Sinisalu on Best Marketingi asutaja ja väga kogenud konverentside moderaator, kes on Passwordi lavadel olnud juba 15 aastat. Ta on ka Äripäeva raadio saatejuht ja ajakirjanik, kes oskab esinejatelt alati asjakohaseid küsimusi küsida. Lisaks on ta olnud ka mitmete rahvusvaheliste reklaami- ja turunduskonkursside (sh Epica Awards) žüriis.
Kaks saali ja seitse välisesinejat
Tänavune
Password, mis kannab alapealkirja "The Next Big Thing" võtab fookusesse trendid ja muutused turundajatele olulistes valdkondades, nagu äri, tootearendus, tarbijakäitumine ning muidugi turundus.
Konverents toimub kahes paralleelsessioonis: peasaalis toimuvad inspiratsiooniettekanded ja paralleelsaalis konkreetsetele teemadele pühendatud praktilised töötoad. Peale kodumaiste ekspertide astuvad publiku ette ka värvikad oma ala tipud mujalt Euroopast.
Password toimub hübriidüritusena. Osaleda on võimalik nii Kultuurikatlas kohapeal kui ka veebiülekandena Elisa Stage'i vahendusel.
Aasta Turundustegu, Aasta Meediategu ja Aasta Turundustiim
Traditsiooniliselt kuulutatakse
Passwordil välja ka Aasta Turundustiim 2021, Aasta Turundustegu 2021 ja Aasta Meediategu 2021 Grand Prix'd.
Aasta Turundustegu konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab äri. Finalistid valitakse konkursile esitatud tööde seast ning võitja selgub 23. märtsil konverentsi järelpeol Olympic Park Casinos Hilton Tallinn Park hotellis.
Seotud lood
Aasta suurim ja oodatuim turundussündmus Password on peagi ukse ees - konverents toimub 23.-24. märtsil Kultuurikatlas. Seekordne konverents alapealkirjaga "The Next Big Thing" võtab luubi alla tulevikutrendid erinevates valdkondades, milleks võiksid turundajad valmis olla. Passwordi soodushind kehtib veel ainult 11. veebruarini (k.a).
Täida osalemise ankeet siin
Aasta Turundusteo konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab äri. Seoses sündmustega eelmisel nädalal otsustasime konkursile tööde esitamise tähtaega pikendada veelkord ja seda 4. märtsini kella 16ni.
Lisatud osalemise juhend ja tingimused. Tööde esitamise tähtaeg 7. märts
Kutsume taas osalema Aasta Meediategu konkursil! Kuna eelmisel aastal jäi konkurss vahele, ootame seekord konkursile kahe aasta töid ning seejuures mitte üksikuid kampaaniaid, vaid pikaajalisi turundustegevusi meedias. Konkursile tööde esitamise tähtaeg on 7. märts 2022.
Tänavune suurim ja oodatuim turundussündmus Password toimub 23.-24. märtsil Kultuurikatlas. Seekordne konverents kannab pealkirja „The Next Big Thing“, keskenduses tulevikutrendidele. Vaata, kes on end juba konverentsile kirja pannud.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.