TikToki staarid teenivad maailma tippjuhtidest oluliselt rohkem
Wall Street Journal kirjutab, et kui mullu teenisid sotsiaalmeedia mõjuisikud TikTokis kokku 55,5 miljonit dollarit, siis S&P 500 indeksisse kuuluvate ettevõtete bossid teenisid tunamullu kokku “vaid” pealt 13 miljonit dollarit.
133 miljoni jälgijaga peamiselt tantsuvideote postitaja Charli D’Amelio teenis läinud aastal 17,5 miljonit dollarit, samas kui Exxon Mobili juht Darren Woods pidi leppima 15,6 miljoniga ja Starbucksi juht Kevin Johnson 14,7 miljonit dollarit.
Eestis on alates pandeemia algusest oluliselt kasvanud lühivideotele keskendunud TikToki äpi kasutamine, samas on märgatavalt vähenenud YouTube’is veedetud aeg, selgub telekomioperaatori Elisa poolt avaldatud statistikast. Hoolimata vähenenud kasutusnumbritest on YouTube endiselt kõige populaarsem striimingu- ja videoplatvorm Eestis.
Intervjuu Stanislav Rybachukiga, kes on TikToki ja Snapchati performance lead Httpoolis. Rybachuk esineb märtsis Passwordil paralleelsessioonil, kus ta annab praktilisi nõuandeid TikTokis turundamiseks.
Sadade tuhandete jälgijatega populaarne eestlannast tiktokker Arija jagab soovitusi, kuidas saab igaüks oma sotsiaalmeediakanalisse silmapaistvat sisu luua ja sellega teiste seas tähelepanu pälvida.
Sotsiaalmeediaplatvorm TikTok on Eestis eeskätt just noorte seas erakordse kiirusega populaarsust kogumas, samas kui keskkonda kolib üha enam ka vanemaid kasutajaid ning isegi kohalike valimiste kampaaniad. Kuidas kirju infoga platvormil end oskuslikult nähtavaks teha?
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.