Ettevõtja Üllar Jaaksoo, Eesti riigi eelmine IT-juht Siim Sikkut ning kommunikatsiooniekspert Taavi Linnamäe lõid ühiselt ettevõtte Digital Nation, mille peamiseks fookuseks on Eesti digikogemuse laia maailma viimine. Peamiste sihtturgudena nähakse esimeses etapis Lähis-Ida ja Aafrika riike, ettevõtteid ja organisatsioone.
- Üllar Jaaksoo, Taavi Linnamäe ja Siim Sikkut Foto: Mattias Tammet
„Eesti on 20 aastaga üles ehitanud digiriigi, mille sarnast ei ole kuskil maailmas. Küsimus ei ole tehnoloogias, sest seda osatakse ka mujal arendada ja tihti meist pareminigi – meid eristab see, et oleme suutnud nende aastatega muutuda terve ühiskonnana. Meid tahetakse kuulata, sellest kogemustest tahetakse õppida ja see on väärtus, mida ei saa pakkuda ühegi teise riigi ettevõtjad. Digital Nationi asutajate ja meie koostöövõrgustiku näol oleme kokku koondanud Eesti mõttes ilmselt esinduslikeima kompetentside- ja kogemustepagasi. See on hea platvorm maailma parima digiteadmise ja -kogemuste ekspordiks,“ rääkis Digital Nationi asutaja ja üks partneritest Üllar Jaaksoo.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.