• 25.03.22, 14:04

Kuidas peaks Advertysus Creativicus ellu jääma?

Turundajad kuulevad igapäevaselt, et maailm liigub andmete, tehisintellekti ja automatiseerituse suunas ning turundajaid polegi peagi enam vaja. Sloveeniast pärit loovturundaja ja copywriter Lucina Lepsina, kes võitis mullu Cannes Young Lions Grand Prix’, jagas tänavusel Passwordil oma kogemusi, kuhu liigub reklaamiagentuuride loovinimeste ehk Advertysus Creativicuste elu ning kuidas tehnoloogiliste muutuste kiuste ellu jääda.
Lucina Lepsina osales 24. märtsil turunduskonverentsil Password 2022 üle videosilla.
  • Lucina Lepsina osales 24. märtsil turunduskonverentsil Password 2022 üle videosilla. Foto: Raul Mee
23aastaselt reklaamiagentuuri copywriter’iks kandideerides omas Lepsina tausta ajakirjanduses ja seetõttu uskus, et peamine oskus – kirjutamine – on tal olemas. Siis aga selgus, et põhiline oskus, mida ta vajab, on hoopis loomingulisus. „Hea kirjutamisoskus on suur boonus, aga loomingulisus on kõige alus - hea kirjutis algab loomingulisest mõtlemisest,“ jagas Lepsina oma kogemust.

Seotud lood

Uudised
  • 25.03.22, 09:33
Galerii: Password 2022 2. päev
23. ja 24. märtsil toimus Kultuurikatlas aasta suurim ja oodatuim turundussündmus Password, mis tänavu leidis aset juba 22. korda.
Uudised
  • 24.03.22, 10:26
Galerii: Password 2022 1. päev
23. ja 24. märtsil toimus Kultuurikatlas aasta suurim ja oodatuim turundussündmus Password, mis tänavu leidis aset juba 22. korda.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele