• 28.03.22, 10:45

Elisa kogemuslugu: kas robotsuhtlus on klienditeeninduse tulevik?

Elisa Eesti erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann rääkis tänavusel Passwordil, kas ja kuidas võiks robot inimestelt üle võtta kliendiga suhtlemise ning miks seda vaja on.
Elisa Eesti erakliendi üksuse juht Mailiis Ploomann tänavusel Passwordil
  • Elisa Eesti erakliendi üksuse juht Mailiis Ploomann tänavusel Passwordil Foto: Raul Mee
Ploomann tõi välja kolm trendi, mis meid aastal 2030 suuresti mõjutavad. Nendeks on automatiseerimine, inimtööjõu lisandväärtus ja muutuv tööjõuturg.

Seotud lood

Uudised
  • 23.03.22, 12:10
Aasta Turundustiim 2021 on Elisa Eesti
Täna toimus Kutuurikatlas turunduskonverents Password, kus selgus ka Aasta Turundustiim 2021. Tiitliga tunnustatakse ühe ettevõtte turundustiimi, kes eelmisel aastal Eesti agentuuridele enim silma jäi.
Uudised
  • 10.03.22, 11:06
Aasta Turundustiimi nominent Elisa: meie üheks põhitrumbiks on unikaalne filmilik reklaamikeel
Elisa Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksuse juhi Karin Kanepi sõnul on Elisal alati käsil mitu kampaaniat ja turunduslikku aktsiooni ning seda mitmes ärivaldkonnas korraga, mille käigus on õnnestunud hoida brändi siiski võimalikult ühtsena. Eelmisel aastal tõid nad turule ka uue TV-teenuse Elisa Elamus ning ajaga aitavad kaasas käia ka mitmed uued äpid, mis toovad traditsiooniliste teenuste turundustegevustesse start-up’iliku lähenemist.
Uudised
  • 16.03.22, 13:34
Elisa senine turundusjuht liitus ettevõtte tippjuhtkonnaga ning asus juhtima turundus- ja kommunikatsiooniüksust
Käesoleval aastal liitusid Elisa tippjuhtkonnaga kaks võimekat naisjuhti. Elisa erakliendiüksust asus juhtima Mailiis Ploomann ning turundus- ja kommunikatsiooniüksust Karin Kanepi. Mõlemad juhid on panustanud Elisa edusse, uuenevusse ja kliendikeskusesse, arendades uusi digiteenuseid ja panustades ettevõtte tulemuslikkusesse.
Uudised
  • 16.03.22, 11:16
Elisa suhtekorraldusjuht: enamus firmad peaksid enne tööandjaturundusega alustamist tegelema korraliku sisekaemusega
Kõige lihtsamaks viisiks uues töötajas kohene pettumustunne tekitada on talle näidata, et läikivates ja säravates värbamismaterjalides kokku lubatu oli tegelikult lihtsalt trikk, millega ta uksest sisse meelitada, räägib Elisa suhtekorralduse valdkonna juht ja juhtimiscoach Marika Raiski, lisades, et iga ettevõtte südameasi peaks olema, et töötajale välja reklaamitu ka tegelikult tõele vastaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele