23. ja 24. märtsil toimus Kultuurikatlas 22. korda Eesti suurim turunduskonverents Password 2022, kus osales üle 400 turundusvaldkonna inimest. Valminud on konverentsi aftermovie, millega paar nädalat tagasi toimunud konverentsi meeleolu ja haripunkte meenutada. Järgmise aasta Password toimub 29.-30. märtsil taas Kultuurikatlas.
- Konverentsi juhtis Mihkel Raud. Foto: Raul Mee
Tänavusel Passwordil, mis kandis alapealkirja "The Next Big Thing", oli Kultuurikatlas täismaja ja lisaks sai konverentsist osa ka veebi vahendusel. Lavale astusid inspireerivate ettekannetega oma ala tippspetsialistid nii Eestist kui välismaalt. Teemade ampluaa ulatus turismist, televisioonist, tehisintellektist kuni tehnoloogia, loovuse ja kinnisvarani välja ning seejuures toodi välja, kuidas see kõik siduda turundusega.
Passwordi mõlemat päeva juhtis Mihkel Raud oma tuntud headuses ning konverentsi esimese päeva lõpetas meeleolukas õhtune auhinnapidu ja pokkeriturniir Hiltoni hotelli Olympic Park Casinos.
Toome siinkohal sõna-sõnalt ära mõned külaliste kommentaarid konverentsi kohta:
"Ettekannete teemad, asjalikud esinejad, ajakavast kinnipidamine. Alika on super. Tore oli vanade tuttavate ja kunagiste kolleegidega kohtuda ja lobiseda. Tervise Cateringi toodang viis keele alla."
"Esinejad olid atraktiivsed."
"Meeldib, kui esinejad kasutavad võimalikult palju reaalseid näiteid + kui visuaalne graafika erineb klassikast."
"Sujuv, professionaalne korraldus. Valikuvabadusi kahe saali näol."
"Väga lõbus ja meeleolukas, huvitav ka!"
"Väga inspireeriv ja eriti meeldib näha inimeste edu ja karjääri turundusvaldkonnas."
"Konverentsi korraldus on väga eeskujulik. Esinejad professionaalsed ja sisu huvitav."
"Välisesinejad olid väga hästi valitud ja meeldisid väga."
"Mitmekülgsed teemad, hea söök, hea korraldus, turundustegusid oli põnev kuulata."
Vaata tänavuse Passwordi after-movie't ja saa osa konverentsi tipphetkedest.
Traditsiooniliselt kuulutati Passwordil välja ka Aasta Turundustiim 2021, kelleks osutus Elisa Eesti, ning Aasta Turundustegu 2021, mille tiitli pälvis ärikategoorias Eesti Energia Enefit Green IPO kampaania ning avalikus sektoris Eesti Seksuaaltervise Liidu sotsiaalkampaania "14 pole okei".
Järgmise aasta turunduskonverents
Password toimub 23. korda
29.-30. märtsil taaskord Kultuurikatlas. Pane endale kuupäevad aegsasti kirja ja
registreeri end konverentsile soodsaima hinnaga juba varakult SIIN.Kohtumiseni järgmisel Passwordil!
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
23. ja 24. märtsil toimus Kultuurikatlas aasta suurim ja oodatuim turundussündmus Password, mis tänavu leidis aset juba 22. korda.
23. ja 24. märtsil toimus Kultuurikatlas aasta suurim ja oodatuim turundussündmus Password, mis tänavu leidis aset juba 22. korda.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.