• 12.04.22, 13:31

Aasta Turundustegu finalisti case study: 2021. aasta oli Nasdaq Tallinna börsile läbi aegade edukaim

Aasta Turundustegu 2021 konkursi finaali ehk ärikategoorias viie parima sekka jõudnud Nasdaq Tallinna börsi juht Kaarel Otsa sõnul oli nende eesmärk 2021. aastast teha kõige edukam börsiaasta Tallinna börsi senise 25-aastase ajaloo jooksul. See ka saavutati.
Esiplaanil Nasdaq Tallinna börsi juht Kaarel Ots.
  • Esiplaanil Nasdaq Tallinna börsi juht Kaarel Ots.
2019. ja 2020. aasta olid võrdlemisi soodsad börsiaastad ja teadmine, et mitmed atraktiivsed ettevõtted mõtlevad börsiletuleku peale, sai aluseks strateegiale teha 2021. aastast kõige edukam börsiaasta Tallinna börsi senise 25-aastase ajaloo jooksul.

Seotud lood

Uudised
  • 11.04.22, 11:18
Aasta Turundustegu võitja case study: 60 000 inimest panid tuule ja päikese enda jaoks tööle
Enefit Greeni aktsiate esmase avaliku pakkumise (IPO) kampaania võitis ärikategoorias aasta turundusteo 2022 tiitli. Maailmas on vähe näiteid, kus börsile suunduva ettevõtte aktsiaid märgib ligi 5 protsenti kogu riigi rahvast. Kampaaniasõnum ,,Pane tuul ja päike enda kasuks tööle“ kõnetas enam kui 60 000 inimest puhtamasse tulevikku panustama. Mitte ainult sõnade, vaid ka rahaga.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele