• 22.04.22, 14:34

Httpool Eesti TikToki kliendipartner selgitab: TikToki reklaam – kellele ja miks?

Reklaamivõimalused TikTokis on turundusmaailmas pikalt kuum teema olnud. Kuigi kohalikud kasutajad veel reklaame ei näe, on siiski ka Eesti turundajatel võimalik 1,1 miljardi kasutajaga hittplatvormist täna osa saada. Platvormi reklaamivõimalustest tegi ülevaate Httpool Eesti TikToki kliendipartner Anna-Liise Linholm.
Httpool Eesti TikToki kliendipartner Anna-Liise Linholm
  • Httpool Eesti TikToki kliendipartner Anna-Liise Linholm
TikTok on üks kiireimini kasvavaid sotsiaalmeediaplatvorme, millel on praeguseks üle kolme miljardi allalaadimise. Maailma populaarseima rakenduse tugevusena toob Httpool Eesti TikToki kliendipartner Anna-Liise Linholm välja unikaalse ja võimsa algoritmi.

Seotud lood

Uudised
  • 22.04.22, 13:05
Httpooli esindaja: sotsiaalmeedia turunduse retsept peitub idufirma ärimudelis
Mille poolest on eriline idufirmades turunduse tegemine, millised on vead, mida vältida ning kuidas edukalt välisturgudel klientideni jõuda, arutles Äripäeva idufirmade veebiportaali foundME podcasti külaline Greta Pudan rahvusvahelisi digiplatvorme, nagu Meta, TikTok ja LinkedIn, esindavast ettevõttest Httpool.
Uudised
  • 21.02.22, 10:33
Passwordi esineja Christian Godske: TikTok liigub telerisse
Hando Sinisalu vestles Taani televisioonieksperdi Christian Godskega televisiooni tulevikust. Christian esineb Passwordil ettekandega “TV aastal 2030”.
Uudised
  • 17.01.22, 09:58
Eesti turundajatel tasub valmis olla TikToki reklaami tulekuks
Intervjuu Stanislav Rybachukiga, kes on TikToki ja Snapchati performance lead Httpoolis. Rybachuk esineb märtsis Passwordil paralleelsessioonil, kus ta annab praktilisi nõuandeid TikTokis turundamiseks.
Uudised
  • 16.11.21, 10:05
Kuidas TikTokis silmapaistvat sisu luua? Influencer Arija 6 soovitust
Sadade tuhandete jälgijatega populaarne eestlannast tiktokker Arija jagab soovitusi, kuidas saab igaüks oma sotsiaalmeediakanalisse silmapaistvat sisu luua ja sellega teiste seas tähelepanu pälvida.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele