• 15.06.22, 09:30

Kantar Emor: Eesti inimeste lemmikbrändid on YouTube ja Kalev

Eesti elanike jaoks kõige meeldivamate brändide edetabeli eesotsas püsib kolmandat aastat järjest YouTube. Aasta eest esikolmikust välja langenud Kalev on taas kerkinud teisele positsioonile, kolmandat kohta jagavad Google ja ERR, selgub Kantar Emori tehtud meeldivamate brändide uuringust.
Kantar Emor: Eesti inimeste lemmikbrändid on YouTube ja Kalev
Uuringujuht Katrin Männaste sõnul hoiab edetabeli liider YouTube oma positsiooni kindlalt ning brändi meeldivus püsib eriti tugevana nooremate (alla 35-aastaste) meeste seas. Aastataguselt viiendalt positsioonilt teiseks tõusnud Kalev on seevastu sagedamini 35-aastaste ja vanemate naiste lemmik, kuid peale aastatagust langust on brändi meeldivus uuesti kasvamas ka noorte jaoks.

Seotud lood

Uudised
  • 09.06.22, 10:23
Millised on Eesti inimeste lemmiktoidubrändid?
Kantar Emor uuris mais 2022 kuuendat aastat järjest, millised on Eesti inimeste jaoks kõige meeldivamad brändid toidu- ja joogikategoorias. Meie maiustuste lipulaev Kalev püsib toidubrändide valdkonnas eestimaalaste jaoks kindlalt edetabeli tipus.
Uudised
  • 15.06.21, 11:07
Kantar Emor: Eesti inimeste lemmikbrändid on YouTube, Google ja Coop
Kantar Emor viis sel kevadel 12. korda läbi Eesti elanike lemmikbrändide uuringu. Tänavust edetabelit juhib YouTube, millele järgnevad Google, Coop ja ERR. Eestimaalaste kauaaegne lemmik Kalev on langenud esikolmikust välja.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele