Tööde shortlisti ja BalticBesti programmi avaldame hiljemalt 22. augustil Eesti aja järgi kell 10.00.
Shortlisti jõudnud töid hindab žürii otse-eetris 24. augustil kolmes sessioonis. Programm algab kell 10.00 Eesti aja järgi. Võitjad selguvad iga kategooria lõpus. Ülekannet saab tasuta vaadata Best Marketingi veebist.
Agentuuri Optimist juhi ja tänavuse rahvusvahelise väikeriikide loovkonkursi BalticBest žüriiliikme Magnus Lužkovi sõnul on konkurssidel osalemise olulisus isegi kasvanud, kuna talentide jahtimine on muutunud agressiivsemaks. Lisaks rääkis ta, et vanemad brändid peavad täna konkurentsis püsimiseks rohkem pingutama ning pakkus, et nende agentuuris on Eestis ainsana tööl Metaverse’i projektidega tegelev põhikohaga spetsialist.
Agentuuri Tank digisuuna juhi ja tänavuse loovkonkursi BalticBest züriiliikme Irina Piiskoppeli sõnul ainult data-driven ja müügile orienteeritud kommunikatsiooniga eriti kaugele ei jõua. Oluline on ka brändi maine ning selle loomine ja säilitamine.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.