• 29.08.22, 15:00

Nädala kampaania case study: Alexela kampaania tulemusel saavutati suurim kaasamüüdava kohvi turuosa

Nüüdsest on kõigis Alexela tanklate ja poodide kohvimasinates uue maitsega kohviuba, mille testimine ja õige leidmine võttis aega neli aastat. Uue oa ümber loodud meediakampaania tõestas, et kiiresti muutuvate maitse-eelistuste puhul on ajaga kaasas käimine ainuke viis konkurentsis püsimiseks.
Alexela kaubanduse ja turunduse valdkonnajuht Tiiu Valk.
  • Alexela kaubanduse ja turunduse valdkonnajuht Tiiu Valk.
Alexela kaubanduse ja turunduse valdkonnajuht Tiiu Valk sõnas, et pakkuda parimat kohvi on ülimalt oluline, sest seda juuakse tavaliselt hommikul esimese asjana ning tassitäiest saadud emotsioon loob meelestatuse kogu päevaks. „Teadagi käib selle emotsiooni tekitamise pärast tanklakettidel tihe konkurents. Kõik panustavad oma kvaliteeti, uurivad trende ning proovivad klientidele kohvimaailmas meeltmööda olla,” selgitas ta.

Seotud lood

Uudised
  • 20.04.22, 10:40
Aasta Turundustegu 2021 finalisti case study: Alexela nutihaagiste mobiilirakendus, mis tegi haagiste rendi ööpäevaringseks ja paberivabaks
Aasta Turundustegu 2021 konkursi finaali ehk ärikategoorias viie parima sekka jõudnud Alexela nutihaagiste äpp võimaldab haagiseid rentida üle Eesti kliendile kõige sobivamal ajal ja kohas. Äpi „Haagis“ vahendusel renditi Alexela haagiseid ligikaudu 15 000 korda, seega 2021. aasta lõpuks olid kõikidest haagise rentimistest tehtud 75 protsenti mobiilirakenduses.
Uudised
  • 17.02.22, 13:11
Nädala kampaania case study: Alexela kohvitopsid kui keskkonda säästvad kunstiteosed
Alexela lõi 2020. aastal koostöös eesti kunstnike Epp Maria Kokamägiga ja Maria-Liisa Leonidoviga taaskasutatavad trendikad puitkiududest valmistatud kohvitopsid. Nüüd on need topsid saanud täiendust kahe uue topsi näol, mida kaunistavad Jüri Arraku ja Lola Tehveri teosed. Alexela kaubanduse ja turunduse valdkonnajuht Tiiu Valk ja Optimist Creative’i strateeg Anti Jürgenstein räägivad topsikampaania kohta lähemalt.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele