Eesti oodatuim turundussündmus Password toimub 29.- 30. märtsil 2023 Kultuurikatlas, kus seekord võetakse fookusesse turunduse ja psühholoogia seosed. Teiste seas astuvad lavale kolm oma ala tippspetsialisti Hollandist, Suurbritanniast ja Soomest. Saagem nendega tuttavaks!
Thimon de Jong, Utrechti Ülikooli sotsiaalpsühholoogia professor (Holland).
Thimon on nõutud esineja konverentsidel, rohkem kui 100-l suurel konverentsil on ta hinnatud parimaks esinejaks.
Passwordil räägib ta, kuidas käitub tulevikuinimene.
Vaata tutvustavat videot Thimon de Jongi esinemisest:
Shakaila Forbes-Bell, moepsühholoog ja raamatu “Big Dress Energy” autor (UK).
Passwordil võtab ta teemaks moe ja psühholoogia ehk kuidas muuta oma toode trendikaks.
Vaata videot Shakaila Forbes-Bellist, kus ta räägib, miks me ostame seda, mida me ostame.
Petri Parvinen on Helsingi Ülikooli strateegilise juhtimise ja turunduse professor ja raamatu “Müügipsühholoogia. Nii meile müüakse” autor.
Passwordil räägib müügipsühholoogia uutest suundadest.
Vaata tutvustavat videot:
MIKS OSALEDA PASSWORDIL
Võrgustumine
Suhted ja tutvused on turundaja töös üliolulised.
Passwordil on hea võimalus suhelda ca 500 kolleegi ja konkurendiga, luua ärikontakte ja võib-olla saada ka mõni huvitav tööpakkumine.
Ideed ja innustus
Password aitab argirutiinist välja tulla ja natuke suuremalt mõelda. Teiste edulood nii koduturult kui ka mujalt maailmast annavad tunde, et kõik on võimalik ja vaid taevas on piiriks!
Psühholoogia
Turunduse aluseks on inimese käitumise mõistmine ehk psühholoogia. Seekordne
Password keskendubki inimese käitumise mõistmisele ja sellele, kuidas käitumist mõjutada. Tehnoloogiad tulevad ja lähevad. Inimese käitumise mõistmine on turunduse nurgakivi.
Vaata konverentsi
infot ja programmi SIIT. Registreeru konverentsile
soodushinnaga SIIN. Soodsaim hind kehtib kuni
15.12.2022 (k.a).
Seotud lood
Eesti kõige vanem ja olulisem turunduskonverents Password toimub 29.- 30. märtsil 2023 Kultuurikatlas. Seekordsel konverentsil räägime turundusest ja psühholoogiast ning nende ühisosast, sest inimeste käitumise mõjutamine on oluline osa turundusest. Pane endale kuupäevad kirja ja registreeru konverentsile juba täna.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.