• 19.12.22, 09:41

Kuidas tõsised teemad otseposti abil laia publikuni tuua?

November kui aasta pimedaim aeg on sel aastal paljudel inimestel olemise õõnsaks teinud – külma ja pimeda aja tulek on tekitanud teadmatust ja hirmu energiakriisi osas.
Kuidas tõsised teemad otseposti abil laia publikuni tuua?
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi ning riigikantselei algatusel läks üle-eestiliselt laiali energiasäästu võimalusi tutvustav otsepost, millega on nad pälvinud ka novembrikuu parima otseposti tiitli. Kampaania “Hoiame kokku!” ülesanne oli rääkida keerulisel energiasäästu teemal, mida toetas otsepostitus. “Eesmärk oli tõsta inimeste teadlikkust energiasäästu võimalustest ning ühtlasi tänada juba kõiki neid inimesi, kes on oma tarbimist vähendanud,” selgitab kampaaniat koordineerinud kommunikatsioonibüroo Hamburg & Partnerid tegevjuht Kristi Jõesaar.

Seotud lood

Uudised
  • 10.11.22, 17:04
Oktoobri parim otsepost hiilgas sisukusega
Keskkonnahoid ja jätkusuutlikkus on lisaks üleüldisele kõneteemale saanud ka ettevõtete väärtuste ja igapäevase toimimisloogika prioriteediks. Temaatiliselt on seekordseks kuu parimaks otsepostiks valitud Estonian Celli tellitud Keskkonnaleht.
Uudised
  • 07.10.22, 12:45
Septembri parim otsepost püüdis pilke ja pakkus lisandväärtust
Sügis tähistab uue hooaja algust, mis omakorda toob kaasa mitmed kampaaniad, eripakkumised ja uued tulijad. See on aeg, kus reklaamid saavad uue hoo ja tähenduse. Selles valguses teeme teatavaks septembri kuu parima otseposti, mille on seekord pälvinud Stroomi Keskus.
Uudised
  • 13.09.22, 09:37
Augusti parim otsepost kutsus õppeaastale stiilselt vastu astuma
Septembri algus tähistab ikka uue ja värske algust. Rammestav suveunelus on läbi saanud, lapsed on kooli läinud ja ka suurematel ootavad ees uued algused. Selle valguses on hea meel teatada, et augusti parima otseposti võitjaks on ilusalong MAKE YOUR ID.
Uudised
  • 09.08.22, 11:08
Selge sõnum ja puhas visuaal – juuli parim otsepost
Alanud on sume augustikuu, mis viitab sellele, et on aeg välja kuulutada möödunud kuu parim otsepost. Juulikuu auhinna omanikuks valis žürii sel korral HELZAGO OÜ, kes pälvis tiitli Little Dutch lasteasjade poe reklaammaterjaliga.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele