Täna ei tohiks enam keegi öelda, et turundus on raskesti mõõdetav ja pool investeeringutest läheb niikuinii „metsa“. Indrek Soom ja Karl-Mattias Õige Initiative’ist ja Tanel Rebane analüütikaettevõttest Analytical Alley räägivad lähemalt.
Pigem on nende sõnul teema, kuidas luua just sulle vastav mõõdikute raamistik, mis sinu äritegevust toetaks, sest mõõdetav turundus on mõtestatud turundus ja mõõdikute raamistik on nii andmestrateegia kui turundusefektiivsuse juhtimise üks olulisemaid aluseid.
Kuula shortcast'i siit:
Initiative'i shortcast'i „Transformatsioon“ eesmärk on läbi lühikeste ja fokusseeritud teemakäsitluste aidata mõista, kuidas muuta turundust andmepõhisemaks ja juhitavamaks. Initiative on turundustransformatsiooni agentuur, kes on lisaks reklaamikampaaniate strateegilisele ja taktikalisele meediaplaneerimisele keskendunud turunduse efektiivsuse tõstmisele läbi big data analüüside, statistiliste mudelite ning tarbija-, brändi- ja neurouuringute. Seda kõike koostöös uue analüütika ettevõttega Analytical Alley.
Seotud lood
Allahindlused on miski, millega puutuvad kokku ilmselt kõik kaupmehed. Viiendas episoodis arutlevad Indrek Soom, Karl-Matthias Õige ja Tanel Rebane Initiative'ist selle üle, kuidas määrata allahindluste suurust ja mõõta selle mõju ning kui palju võimendab meedia allahindluse efektiivsust. Samuti tuleb juttu ka sellest, kuidas brändipositsioon ja tugevus mõjutavad efektiivse allahindluse suurust.
Seekord räägivad Indrek Soom ja Karl-Mattias Õige Initiative’ist sellest, miks Last Click Attribution ei pruugi olla piisav. Lisaks toovad nad mõned näited sellest, millistes kanalites kohtame kõige sagedamini üleinvesteerimist ning mida põnevat on nad tänu andmeteadusele turundusstrateegiates avastanud.
Seekord räägitakse Initiative'i shortcastis reaalsetest kaasustest, kuidas andmekasutus igapäevastes turundustegevustes ärilist kasu loob ja seda Eesti esimese tulemusliku turunduse konkursi „TULIMUST 2022“ andmekasutuse kategooria võidutööde (Norsk Tipping ja Ninja Casino) tutvustuste põhjal.
Andmestrateegia ei ole väljend, mida just tihti praktikas kohtame. Ometigi on see üks olulisemaid eeldusi kaasaegseks ja efektiivseks andmepõhiseks turunduseks. Millega on tegemist, miks see oluline on ja kuidas seda praktikas rakendada, selle üle arutlevad Tanel Rebane Analytical Alley'st ning Indrek Soom ja Karl-Mattias Õige Initiative'ist.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.