Meta Pixel on tuttav igale digivaldkonnas tegutsejale. Veidi võõramaks on seni aga jäänud termin konversiooni rakendusliides ehk CAPI, mille täpne andmekogumise võimekus teeb sellest täna digimaailmas targalt toimetamise aluse. Millega on täpsemalt tegu ning kuidas on sellest saamas online-turunduse uus võtmemängija, rääkis Httpool Meta kliendilahenduste juht Margus Mith.
Personaliseeritud reklaamid on olnud reklaamitööstuse arengu üheks olulisimaks verstapostiks. Selle kasutuselevõtuga on aga kasvanud ka tarbijate privaatsuse säilitamise vajadus, millega on aina enam tegeletud nii platvormipõhiselt kui ka riiklikul tasandil. „Andmekaitse on ilmtingimata vajalik. Siinkohal on aga paratamatu, et reklaamija jaoks on sellega paralleelselt sammunud ka andmekadu, mistõttu on enda tarbijat keerulisem tundma õppida, kuna ülevaade käitumismustritest on oluliselt vähenenud,“ sõnas Httpool Meta kliendilahenduste juht Margus Mith.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Twitterit, Snapchati, Metat ja teisi gigante Eesti ja Baltikumis esindav firma kasvatas hüppeliselt oma käivet. Kui kolm aastat tagasi oli ettevõtte Httpool Baltics käive 5 miljonit, siis käesoleval aastal on käibeprognoos pea 200 miljonit.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.