Turundamisel toovad edu inimeste otsused. Me kõik teeme igapäevaselt otsuseid ning nende mõjutamiseks on aga oluline mõista, millest inimeste otsused tulenevad, rääkis kliiniline psühholoog ja psühhoterapeut Hannes Kuhlbach turunduskonverentsil Password 2023.

- 30MAR2023 Konverents Password 2023 . Teine päev. Fotograaf Raul Mee Foto: Raul Mee
„Me oleme oma otsuste tulemuste tulemus,“ ütles Kuhlbach. Otsuseid teeme nii töö, suhete, tarbimise kui muudel teemadel. Ta tõi välja, et tarbimisalased otsused on tegelikult tihti ületähtsustatud, sest otsustame päeva jooksul nii palju muidki teemasid. „Kasutame otsuste tegemistel tundeid, kogemusi, fantaasiaid, ratsionaalset mõtlemist, mõtlemisvigu ja mõtlemiskaldeid. Teeme seda just selles järjekorras.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kandideerimise tähtaeg: 04.04.2025