• 28.04.23, 09:53

Ekspress Grupp kasvatas müügitulu ja kasumlikkust

Meediakontserni AS-i Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu esimeses kvartalis 25 protsenti, kuid teenis sesoonsusest tulenevalt ootuspärase kahjumi. Grupi esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul on kasumlikkust aidanud tõsta veebireklaami ja digitellimuste edukas müük Eestis ja Leedus ning piletimüügiplatvormide ja digitaalsete väliekraanide mahtude kasv.
Ekspress Grupi esimees Mari-Liis Rüütsalu.
  • Ekspress Grupi esimees Mari-Liis Rüütsalu. Foto: Erlend Štaub
Ekspress Grupi 2023. aasta 1. kvartali vahearuande kohaselt kasvas kontserni müügitulu 16,8 miljoni euroni, mida on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 25 protsenti rohkem. Kui müügitulust jätta kõrvale 2022. aasta 2. poolaastal Leedus tehtud ostud (uudisteportaal Lrytas ja uudisteagentuur ELTA), kujunes müügitulu kasvuks 18 protsenti.

Seotud lood

Uudised
  • 12.04.23, 11:41
Ekspress Grupi digitellimuste arv kasvas 15%
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas 2023. aasta I kvartalis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 15% (I kvartalis 10%) ja ulatus märtsi lõpus 161 278-ni.
Uudised
  • 15.02.23, 09:36
Ekspress Grupi müügitulu kasvas eelmisel aastal viiendiku võrra
AS-i Ekspress Grupp müügitulu kasvas eelmisel aastal digitaalse tulude suurenemise toel viiendiku võrra ja ettevõte teenis 4,1 miljonit eurot kasumit, selgub grupi 12 kuu konsolideeritud vahearuandest.
Uudised
  • 12.01.23, 10:33
Ekspress Grupi digitellimuste arv kasvas eelmisel aastal 12 protsenti
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 12% (IV kvartalis 6%) ja ulatus detsembri lõpus 146 608-ni.
Uudised
  • 31.10.22, 09:40
Ekspress Grupi 9 kuu müügitulu kasvas viiendiku võrra
Baltimaade juhtiva meediakontserni, AS-i Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu 9 kuuga viiendiku võrra 45 miljoni euroni ja ettevõte suutis vaatamata ebakindlusele majanduskeskkonnas ning sisendkulude kasvule teenida 1,6 miljonit eurot kasumit, selgub grupi kolmanda kvartali vahearuandest.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele