Kallis eksperimentaalarendus ilma turunduse ja müügita on ettevõttele kulu
Eesti majanduskasvu saavad vedada tipptasemel tootlikkusega ettevõtted, kellel on piisavalt uurimis- ja arendusvõimekusega töötajaid ning suutlikkus jõuda eksperimentaalarendusest valmistoote turunduse ja müügini, selgub värskest OSKA uuringust.
OSKA värskelt avaldatud rakendusuuring otsis vastuseid küsimustele, millistes valdkondades teadmusmahukuse kasvatamine aitaks suurendada Eesti ettevõtete tootlikkust ning millise oskusprofiiliga inimesi on selleks ettevõtetes vaja.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.