• 18.07.23, 09:48

Leslie Laasner loometööst: bängerid sünnivad viimasel minutil

Loovagentuuri Utopia loovjuht Leslie Laasner rääkis tänavusel Äripäeva Pärnu juhtimiskonverentsil loometööst, tuues muu hulgas välja, et me kõik oleme inimesed, kõigil juhtub elus lahedaid lugusid, mida saab turunduses hiljem ära kasutada, nentides siiski, et üldiselt töötavad mingid napakad asjad.
Leslie Laasner tänavusel Pärnu juhtimiskonverentsil.
  • Leslie Laasner tänavusel Pärnu juhtimiskonverentsil. Foto: Raul Mee
Lisaks loovjuhtimisele on Leslie Laasner multitalent – kunstnik, muusik, filmi- ja reklaamitegija. Saates räägibki Laasner, kust sünnivad head ideed, milliseid nippe kasutada inimesteni jõudmiseks ning mida peab tegema selleks, et tarbija enda kütkesse haarata.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.02.22, 16:05
Alvar Jaakson ja Leslie Laasner teavad, kuidas tabada klienti ja räägivad klassikaliste reklaamikanalite positsioonist digiajastul
Alvar Jaakson ja Leslie Laasner loovagentuurist Utopia arutavad klassikaliste reklaamkanalite rolli üle digitaliseeruvas maailmas. Eelmise aasta lõpus seisis nende ees väljakutse teha reklaami klassikalisele reklaamkanalile. Omniva otseposti kampaanias ühendati erinevaid meediume ning silmapaistev loovlahendus äratas tähelepanu nii veebis kui paberil. Kuidas sellele väljakutsele läheneti ning miks just antud lahenduseni jõuti?
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele