• 28.07.23, 13:09

Ekspress Grupi juht: oleme investeerimislainel

Tallinna börsil noteeritud Ekspress Grupi investeerimishuvi on suur, ütles börsifirma juht Mari-Liis Rüütsalu Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis, ja lisas, et neil on pidevalt laual objekte, mida kaalutakse.
Ekspress Grupi juht Mari-Liis Rüütsalu
  • Ekspress Grupi juht Mari-Liis Rüütsalu Foto: Andras Kralla
Rüütsalu selgitas veel lähemalt, millised tagajärjed on ettevõttele tekkinud pärast seda, kui kojukandeteenuse võttis Express Postilt üle Omniva.

Seotud lood

Uudised
  • 12.07.23, 09:03
Ekspress Grupi digitellimuste arv kasvas ligi 25%
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 24% (II kvartalis 9%, I poolaastas 20%) ja ulatus juuni lõpus 175 379-ni.
Uudised
  • 28.04.23, 09:53
Ekspress Grupp kasvatas müügitulu ja kasumlikkust
Meediakontserni AS-i Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu esimeses kvartalis 25 protsenti, kuid teenis sesoonsusest tulenevalt ootuspärase kahjumi. Grupi esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul on kasumlikkust aidanud tõsta veebireklaami ja digitellimuste edukas müük Eestis ja Leedus ning piletimüügiplatvormide ja digitaalsete väliekraanide mahtude kasv.
Uudised
  • 12.04.23, 11:41
Ekspress Grupi digitellimuste arv kasvas 15%
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas 2023. aasta I kvartalis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 15% (I kvartalis 10%) ja ulatus märtsi lõpus 161 278-ni.
Uudised
  • 15.02.23, 09:36
Ekspress Grupi müügitulu kasvas eelmisel aastal viiendiku võrra
AS-i Ekspress Grupp müügitulu kasvas eelmisel aastal digitaalse tulude suurenemise toel viiendiku võrra ja ettevõte teenis 4,1 miljonit eurot kasumit, selgub grupi 12 kuu konsolideeritud vahearuandest.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele