• 04.08.23, 13:07

BalticBest 2023 žüriiliige: minu suurim väljakutse on eirata lihtsamat teed

Tänavuse BalticBesti žüriiliikme ja Läti agentuuri Magic loovjuht Reinis Traidase sõnul on tema jaoks suurim väljakutse kutsuda klienti üles püüdma enamat ja olla julgem. Loovate ideede genereerimise kohta märkis ta aga, et huvitavad teadmised sageli igasuguse loovuse võtmeks.
Reinis Traidas
  • Reinis Traidas
Mis on sinu töös täna suurim väljakutse, mis sind öösiti üleval hoiab?

Seotud lood

Uudised
  • 03.08.23, 14:20
BalticBest 2023 žüriiliige: reklaamil ja huumoril on endiselt keeruline suhe
Tänavuse BalticBesti žüriiliikme ja Leedu agentuuri TRUTH loovtiimi juhi Ugnius Mikšta sõnul peab enamik inimesi reklaame endiselt tüütuks ja soovitab uute ideede ammutamiseks ekraanidest eemal olla ja lihtsalt mõelda.
Uudised
  • 01.08.23, 13:59
Anti Jürgenstein: Epica, Clio või Cannes’i trofeed Eesti klienti eriti ei kõiguta
Tänavuse BalticBest konkursi žüriiliikme ja agentuuri Optimist Creative loovjuht Anti Jürgensteini sõnul annavad suurte rahvusvaheliste loovkonkursside võidud enesekindlust ja liidavad tiimi, aga klienti üldjuhul ei too.
Uudised
  • 01.08.23, 10:03
BalticBest 2023 žüriiliige: loovuse ärgitamiseks ära külasta loomaaeda, vaid džunglit
Tänavuse BalticBesti žüriiliige ja Leedu agentuuri Milk strateegiajuht Rasa Misiūnaitė soovitab muu hulgas reklaamiagentuuri mullist aeg-ajalt välja tulla ning lugeda Paul Feldwicki raamatut "Why Does The Pedlar Sing", milles pole ühtegi turunduslikku moesõna ja näitab, miks reklaamindus on täna vähem tõhus ja meeldiv kui kunagi varem.
Uudised
  • 31.07.23, 14:16
Nils Kajander: loominguliste ideede genereerimine ei tähenda ainult geniaalsust, vaid ka higi
Tänavuse BalticBest loovuskonkursi žüriiliige ning agentuuri BOND tegevjuht ja partner Nils Kajander sõnas lühiintervjuus muu hulgas, et kõige keerulisem osa tema tööst on agentuuri juhtimine kui selline ning soovitab loovuse ärgitamiseks tarbida filme, raamatuid ja podcaste, mis ei ole otseselt oma valdkonnaga seotud.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele