• 15.08.23, 13:58

Tiina-Mall Vannastu: emotsionaalne bränding ei tähenda vaid huumorit

Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuhi Tiina-Mall Vannastu sõnul on emotsionaalse brändi eesmärk luua inimestega pikaaegne suhe läbi emotsioonide. Ta lisas, et just emotsioonide toomine brändi on see, mis neid ettevõttena konkurentidest eristab.
Tiina-Mall Vannastu muudatustest ettevõtte kommunikatsioonis: "Mul turundajana tõusid alguses ihukarvad püsti, sest kui hakkame klientidest kui sõbrakestest rääkima, siis peab ka iga meie lugu ehe olema ja peame ka ise käituma kui tõelised sõbrad."
  • Tiina-Mall Vannastu muudatustest ettevõtte kommunikatsioonis: "Mul turundajana tõusid alguses ihukarvad püsti, sest kui hakkame klientidest kui sõbrakestest rääkima, siis peab ka iga meie lugu ehe olema ja peame ka ise käituma kui tõelised sõbrad." Foto: Harry Tiits
Mida tähendab lühidalt emotsionaalne bränd?

Seotud lood

Uudised
  • 17.07.23, 15:30
Tööandja bränding peab olema midagi enamat kui värbamiskampaania
Seekordses Äripäeva raadio saates „Teeninduse teejuht“ rääkisid Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu ning teenusedisainer ja strateeg Ants Lusti tööandja brändingu mõjust teeninduskultuurile.
Uudised
  • 05.06.23, 11:05
Mida tehakse tööandja brändingus valesti? Vastavad tehisintellekt ja Tele2 Eesti turunduskommunikatsiooni juht
ChatGPT on populaarne tehisintellekt, millest räägitakse kui uuest targast nõuandjast ja ka teatud tööde automatiseerimise vahendist. CV-Online uuris tehisintellektilt, mis on peamised vead, mida tööandja brändingus tehakse ning neid viit aspekti kommenteeris omalt poolt Tele2 turunduskommunikatsiooni juht Tiina-Mall Vannastu.
Uudised
  • 03.03.23, 11:30
Aasta Turundustiim 2022 nominent Tele2 Eesti: peame oma kliente sõpradeks
Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuhi Tiina-Mall Vannastu sõnul kehtib nende puhul mentaliteet „work hard, play harder“ ning peavad üksteist ja nimetavad ka oma kliente sõpradeks ning seega on kogu Tele2e brändikeel ja kommunikatsioon lihtne ning selge, justkui lahe suhtlus sõbraga.
Uudised
  • 16.12.22, 12:29
Tele2 Eesti turundusjuht: kriisides võidavad need, kes turundusele rõhku panevad
Isegi kriiside ajal võidavad need ettevõtted, kes aktiivselt turundusealaselt tegutsevad, rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele