• 17.07.23, 15:30

Tööandja bränding peab olema midagi enamat kui värbamiskampaania

Seekordses Äripäeva raadio saates „Teeninduse teejuht“ rääkisid Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu ning teenusedisainer ja strateeg Ants Lusti tööandja brändingu mõjust teeninduskultuurile.
Pildil teenusedisainer ja strateeg Ants Lusti, saatejuht Keit Ausner ning Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu.
  • Pildil teenusedisainer ja strateeg Ants Lusti, saatejuht Keit Ausner ning Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu. Foto: Äripäev
Mõlemad jagasid oma kogemusi ja näpunäiteid selle kohta, kuidas tööandja bränding aitab ettevõtetel pakkuda parimat teeninduskogemust ning leida ja hoida õigeid inimesi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele