Äripäeva raadio saates „Digitark äri” tuleb juttu sellest, kuidas tehisintellekti digiturunduses targalt ära kasutada ehk enda heaks tööle panna.

- Pildil digiturunduse mentor Katriin Mangus, Äripäeva teemaveebide raamatupidaja.ee ja palgauudised.ee ärijuht Mare Timian ning Sokisahtli poe omanik Piret Ilver.
Küsime saatekülalistelt seda, kuidas tehisaru aitab ettevõtetel brändi arendada ning kuidas saab AI abil teha paremaid sisu- ja turundusplaane. Arutleme tehisintellekti kasutusvõimaluste üle ettevõttes ja toome välja sellegi, missugused ohud peituvad digikrati usaldamisel, tehes seda kriitikameeleta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.