Inbank tuli välja uue kaasaegse visuaalse identiteediga, mille eesmärk on toetada ettevõtte rahvusvahelist kasvustrateegiat. Uus logo ja identiteet võetakse Eestis kasutusele sügisel.
Inbanki asutajad Priit Põldoja ja Jan Andresoo Foto: Andrei Ozdoba
„Inbank valmistub laienemiseks uutele Euroopa turgudele. Selle toetamiseks ja positsiooni tugevdamiseks embedded finance valdkonnas kaasajastame ka oma visuaalset identiteeti,“ ütles Inbanki tegevjuht ja juhatuse esimees Priit Põldoja.
Üle maailma tuntud Eesti väikemajade ja saunade tootja Iglucraft tuli 1. märtsil välja uhiuue näoga, peegeldades muutunud majutusturgu ja inimeste mõtlemist ning uuenenud Iglucrafti tooteid, mis vajasid eksklusiivsemat kuvandit. Ettevõtte asutaja ja tegevjuht Priit Kallas ning brändi loovpoole taga seisev Siim Pütsepp rääkisid lähemalt.
Hulgimüüja Tridens avalikustas täna oma uue ettevõtte visuaalse identiteedi. Uus logo ja bränd tähistavad Tridensi liikumist ettevõttena uude peatükki ning annavad jõudu, et juhtida ettevõtte sortimendis olevate kaubamärkide head käekäiku kogu Baltikumis, ütles Tridensi turundusjuht Ergi Asten.
Eelmise aasta kevadel kuulutas Eesti Disainikeskus koostöös Tallinna loomaaiaga välja ideekonkursi loomaaiale uue visuaalse identiteedi leidmiseks. Konkursi võitis disainiagentuur Polaar Studio, kelle loovidee “lasteraamat, mis meeldib ka täiskasvanutele” kõlas kõige enam kokku loomaaia ootusega.
Põhjamaade suurima ilutoodete valikuga Tradehouse tuli täna avalikkuse ette oma uue brändinguga, mis juba nädal aega tagasi kutse saanud inimestes uudishimu äratas. Pidulik uue brändi esitlus leidis aset Nautica kaubanduskeskuses, kus avati laienenud Tradehouse’i kauplus ja tutvustati ettevõtte värvikirevat uut nägu.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.