• 09.03.23, 09:33

Tridens sai meremotiividest inspireeritud uue kuue

Hulgimüüja Tridens avalikustas täna oma uue ettevõtte visuaalse identiteedi. Uus logo ja bränd tähistavad Tridensi liikumist ettevõttena uude peatükki ning annavad jõudu, et juhtida ettevõtte sortimendis olevate kaubamärkide head käekäiku kogu Baltikumis, ütles Tridensi turundusjuht Ergi Asten.
Tridensi uue visuaalse identiteedi töötas välja Vilniuses asuv strateegilise disaini stuudio Great and Golden.
  • Tridensi uue visuaalse identiteedi töötas välja Vilniuses asuv strateegilise disaini stuudio Great and Golden.
Uue Tridensi visuaalse identiteedi (corporate visual identity – CVI) töötas välja Vilniuses asuv strateegilise disaini stuudio Great and Golden, mis on osa Clinic212 loomingulisest kollektiivist. „Võtsime nendega ühendust, sest uskusime, et nende loovus ja ideed muudavad Tridensi täpselt selliseks, nagu seda vaja oli,“ ütles Tridensi tegevjuht Janno Hert.

Seotud lood

Uudised
  • 03.03.23, 10:42
Wise muutis oma visuaalset identiteeti
Globaalne tehnoloogiaettevõte Wise, mis ehitab parimat viisi raha liigutamiseks ning haldamiseks üle kogu maailma, muutis alates märtsist oma välimust, teatas ettevõte.
Uudised
  • 09.09.22, 11:09
Pipedrive’i brändivärskendus teeb kummarduse ettevõtte ajaloole
Eesti juurtega müügitarkvara ettevõte Pipedrive võttis kasutusele uuenenud brändiidentiteedi. Värskenduskuuri läbinud logo, uus värvilahendus, illustratsioonid, fotolahendused ja kirjafont peegeldavad ettevõtte juhtmõtet “Üks platvorm oma ettevõtte kasvatamiseks”.
Uudised
  • 19.09.22, 13:45
Tallinna loomaaia uus visuaalne identiteet mõjub nii mänguliselt, intrigeerivalt kui tõsiseltvõetavalt
Eelmise aasta kevadel kuulutas Eesti Disainikeskus koostöös Tallinna loomaaiaga välja ideekonkursi loomaaiale uue visuaalse identiteedi leidmiseks. Konkursi võitis disainiagentuur Polaar Studio, kelle loovidee “lasteraamat, mis meeldib ka täiskasvanutele” kõlas kõige enam kokku loomaaia ootusega.
Uudised
  • 26.09.22, 16:13
Alari Orav Tartu linna uuest visuaalsest identiteedist: linna identiteedisüsteem on mitme muutujaga võrrand
Septembri keskel tutvustas Tartu linn oma uut visuaalset identiteeti, mille loovlahenduse autor on ideekonkursi võitnud disainibüroo AKU. Tartu linna turundusjuhi Helen Kalbergi sõnul paistis AKU silma läbimõeldud lahendusega, mis AKU asutaja Alari Orava sõnul arenes ja muutus töö käigus märgatavalt.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele