Duo Media Networks käivitas esimese lastele suunatud raadiojaama Raadio Kidzone. Programmijuhi Kristiina Krausi sõnul oli eesmärk luua lihtne ja mugav raadiojaam, kus laps saab iseseisvalt kuulata erinevaid lastelaule.
- Raadio Kidzone programmijuht Kristiina Kraus Foto: Konstantin Sednev
Lastel on nüüd päris oma raadiojaam Raadio Kidzone, mis läks eetrisse 16. jaanuaril ja on suunatud lastele vanuses 3-10 eluaastat. Kanal on kuulatav digiraadiona Tartus ja Tallinnas ja digijaamana pleier.ee kodulehel ja rakenduses. Raadio Kidzone muusikavaliku põhiosa moodustavad lastelaulud. Lisaks mängib uus lasteraadio ka hoolega valitud popmuusika hitte, mida pere noorematele kaasa laulda meeldib. Muusikavaliku seas on päris uusi lugusid, ent rohkelt ka selliseid nostalgilisi palasid, mida emad ja isad oma lapsepõlvest mäletavad, näiteks Entel-Tenteli aegadest või mõnest muust lastesaatest.
Seotud lood
Duo Media Networks ja Ukraina Organisatsioonide Assotsiatsioon Eestis alustasid koostööd uue ja ainulaadse Eesti ukrainakeelse raadiojaama Druzi levitamiseks Eestis.
Duo Media Networks OÜ-l lõppes teine täispikk tegevusaasta, mil laieneti uue teenusega ka Ungarisse, kus käivitati koostöös turu suurima teleoperaatoriga Kidzone-bränditud VOD-teenus. Lisaks uuendati koostöös Postimees Grupiga televisioonisaadete tasuta järelvaatamise platvorm, mis sai uueks nimeks DuoPlay.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.