Uuringufirma Kantar Emor värske raadiokuulamise uuringu kohaselt on Eesti kuulatuim kommertsjaam Elmar, mis edastab kõiki konkurente nii päevases kui nädalases kuulamises.
2023. aasta teisel poolaastal kuulas Elmarit iga päev keskmiselt 81 tuhat inimest ja iga nädal 219 tuhat inimest. Raadio Elmar peatoimetaja Andres Panksepp ütles, et Elmar suudab olla mistahes ajal kuulajatele heaks kaaslaseks ja see on ka peamine edu põhjus. “Suhtleme järjepidevalt oma auditooriumiga ja nii olemegi ka uuendustes kuulajatega ühel meelel,” lausus Panksepp. ”Ja muidugi näitab Elmari suurepärane tulemus ka kuulajate toetust Eesti muusikutele.”
Duo Media Networks käivitas esimese lastele suunatud raadiojaama Raadio Kidzone. Programmijuhi Kristiina Krausi sõnul oli eesmärk luua lihtne ja mugav raadiojaam, kus laps saab iseseisvalt kuulata erinevaid lastelaule.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.