• 31.01.24, 10:09

Akkadian laiendab partnerite ringi

Aasta kommunikatsiooniagentuur Akkadian laiendab partnerite ringi. Senise asutaja Kadri Lainase ja partneri Eneli Mikko kõrval said jaanuarist agentuuri osanikeks äriarenduse suunajuht Kati Vabi, strateegilise kommunikatsiooni suunajuht Gea Otsa ning kriisikommunikatsiooni ja kaasamise suunajuht Julia Piilmann.
Fotol vasakult Julia Piilmann, Kati Vabi ja Gea Otsa
  • Fotol vasakult Julia Piilmann, Kati Vabi ja Gea Otsa Foto: Herkki Merila
„Heitlikel ja keerulistel aegadel tuleb teha äris kindlameelseid otsuseid. Akkadianil on väga tugev meeskond ja partnerite lisandumine on üks viise oma meeskonna hoidmiseks ja mõjusate tööde kasvatamiseks,“ ütles juhtivpartner Eneli Mikko. Tema sõnul laiendatakse oma teenuseid kommunikatsioonivaldkonna kõrval jõulisemalt ka muutuste juhtimise ja äriarenduse suunda.

Seotud lood

Uudised
  • 01.11.23, 14:10
Vaata, millised on kolm edukaimat kommunikatsiooniagentuuri Eestis
Tänavusel Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil 1. novembril Fotografiskas tunnustati Eesti kõige edukamaid kommunikatsiooniettevõtteid. Vaata, kes jõudsid kolme parima sekka.
TOP
  • 01.11.23, 13:05
Kommunikatsiooniagentuuride TOPi võitjad tegid rekordtulemuse
Lisatud kommunikatsiooniagentuuride TOPi tabel
Kommunikatsiooniagentuuride TOPi esikolmikusse kuuluvad Akkadian, Optimist Public ning Hamburg ja Partnerid. Ettevõtete juhid avavad, kuidas eelmine aasta läks, millised olid suurimad muudatused ja väljakutsed ning mida plaanivad järgmiseks aastaks.
TOP
  • 02.11.22, 13:05
Vaata, millised on TOP 3 edukaimat kommunikatsiooniettevõtet
Tänavusel Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil tunnustati Eesti parimaid suhtekorraldusettevõtteid. Vaata, kes jõudsid kolme parima sekka.
Saated
  • 25.04.23, 14:01
Kommunikatsoonieksperdi soovitused keerulisteks olukordadeks
“Turunduskommunikatsioon on midagi, mis võimendab ettevõtte ja selle inimeste toimimist ja seda, mis nad juba on. Minu hinnangul on väga halb kommunikatsioon see, mis üritab ehitada üles midagi, mida ettevõttes tegelikult ei ole,” rääkis sõnumiagentuur Akkadian partner ja hinnatud kommunikatsiooniekspert Kadri Lainas.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele