Hanna Loodmaa-Saarmann asus 29. jaanuaril ametisse Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuhina. Kaubamajast sai alguse tema tööalane karjäär ja TKM Grupis on ta tagasi kolmandat korda.
- Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuht Hanna Loodmaa-Saarmann Foto: Liina Notta
Hanna Loodmaa-Saarmann märkis, et Kaubamaja on mänginud tema elus väga olulist rolli - sealt sai ka alguse tema tööalane karjäär, kui saatis 2012. aastal mitmetesse kaubandusettevõtetesse praktikasoovi avalduse. „Kaubamajas avaneski võimalus asuda ajakirja Hooaeg assistendi kohale,“ meenutas ta ja lisas, et tegu oli kuuajalise projektiga, mida tegi mitmel korral ja assistendina ei riputanud ta ainult riideid stangedele, vaid kaasati ka kampaaniate loomisprotsessidesse jne. See sütitas temas elukestva kire turunduse ja ka jaekaubanduse vastu ning ühest kuust sai märkamatult ligi kuus aastat, millest lõviosa oli ta moemaailmade turundusspetsialist.
Seotud lood
Aastaid ilu- ja moemaailma turunduses olnud Hanna Loodmaa on tänaseks jõudnud mööbli- ja sisustusvaldkonda, olles värskelt asunud juhtima ettevõtte OCCO poolt hiljuti avatud sisustusveebi myOCCO turundust. Tema sõnul erineb erinevate valdkondade turundamine teineteisest oluliselt.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.