• 12.02.24, 15:19

Puhastusimport avalikustas värske juubelilogo

Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav Puhastusimport OÜ avalikustas oma uue logo, mis kannab terviklikult ja väärikalt ettevõtte juubeliaastat. Uue juubelilogo töötas välja agentuur Nobel Creative.
Puhastusimport avalikustas värske juubelilogo
Puhastusimpordi kontseptsiooni puhul on tegu täiesti uue ja eraldiseisva logoga, mis kannab terviklikult ja väärikalt ettevõtte juubeliaastat. Logo ise on minimalistlik ja kaasaegne, milles number on toodud esikohale ja ettevõtte nimi on harmooniliselt sellega ühte sulatatud. Pidulikkuse edasiandmiseks ja värske ilme saavutamiseks on kõrvale jäetud ettevõtte põhivärvid, mis on asendatud kuldse tooniga.

Seotud lood

Uudised
  • 07.02.24, 10:58
Iittala vahetas välja ikoonilise logo. Turundusprofessor: uuendus võib ajutiselt nõrgendada brändi tuntust
Täiendatud
1881. aastast tegutsev Iittala tuli äsja välja uue logoga, millega kaasneb laiem brändiuuendus, vahendas Soome veebiväljaanne Yle. Iittala loovjuhi Janni Vepsäläineni sõnul on logo erkkollane alusvärv inspireeritud kuumast sulaklaasist.
Uudised
  • 26.06.23, 13:39
Eesti ühe vanema automüüja Topauto ilme läbis totaalse muutuse
Eesti üks vanemaid ja väärikamaid autofirmasid Topauto värskendab oma logo ja värvilahendust. Senise muutumatuna püsinud punase asemel võtab ettevõte põhivärvidena kasutusse rohelise ja valge.
Uudised
  • 11.07.23, 10:59
CVKeskus.ee sai uue visuaalse identiteedi
Eesti tööotsingukanal CVKeskus.ee värskendas brändi, uuendades nii logo, värvilahendust kui ka tööotsingumootorit ja tööandjate värbamisplatvormi. Mobiilirakenduse uuendus valmis koostöös AI kaaspiloodiga.
Uudised
  • 24.07.23, 10:24
Musk valis välja uue Twitteri logo
Twitteri omanik Elon Musk ütles, et sotsiaalmeediafirma muudab peagi logo, vabanedes sinisest linnust, mis on pikka aega olnud ettevõtte signatuur.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele