Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav Puhastusimport OÜ avalikustas oma uue logo, mis kannab terviklikult ja väärikalt ettevõtte juubeliaastat. Uue juubelilogo töötas välja agentuur Nobel Creative.
Puhastusimpordi kontseptsiooni puhul on tegu täiesti uue ja eraldiseisva logoga, mis kannab terviklikult ja väärikalt ettevõtte juubeliaastat. Logo ise on minimalistlik ja kaasaegne, milles number on toodud esikohale ja ettevõtte nimi on harmooniliselt sellega ühte sulatatud. Pidulikkuse edasiandmiseks ja värske ilme saavutamiseks on kõrvale jäetud ettevõtte põhivärvid, mis on asendatud kuldse tooniga.
1881. aastast tegutsev Iittala tuli äsja välja uue logoga, millega kaasneb laiem brändiuuendus, vahendas Soome veebiväljaanne Yle. Iittala loovjuhi Janni Vepsäläineni sõnul on logo erkkollane alusvärv inspireeritud kuumast sulaklaasist.
Eesti üks vanemaid ja väärikamaid autofirmasid Topauto värskendab oma logo ja värvilahendust. Senise muutumatuna püsinud punase asemel võtab ettevõte põhivärvidena kasutusse rohelise ja valge.
Eesti tööotsingukanal CVKeskus.ee värskendas brändi, uuendades nii logo, värvilahendust kui ka tööotsingumootorit ja tööandjate värbamisplatvormi. Mobiilirakenduse uuendus valmis koostöös AI kaaspiloodiga.