Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav Puhastusimport OÜ avalikustas oma uue logo, mis kannab terviklikult ja väärikalt ettevõtte juubeliaastat. Uue juubelilogo töötas välja agentuur Nobel Creative.
Puhastusimpordi kontseptsiooni puhul on tegu täiesti uue ja eraldiseisva logoga, mis kannab terviklikult ja väärikalt ettevõtte juubeliaastat. Logo ise on minimalistlik ja kaasaegne, milles number on toodud esikohale ja ettevõtte nimi on harmooniliselt sellega ühte sulatatud. Pidulikkuse edasiandmiseks ja värske ilme saavutamiseks on kõrvale jäetud ettevõtte põhivärvid, mis on asendatud kuldse tooniga.
1881. aastast tegutsev Iittala tuli äsja välja uue logoga, millega kaasneb laiem brändiuuendus, vahendas Soome veebiväljaanne Yle. Iittala loovjuhi Janni Vepsäläineni sõnul on logo erkkollane alusvärv inspireeritud kuumast sulaklaasist.
Eesti üks vanemaid ja väärikamaid autofirmasid Topauto värskendab oma logo ja värvilahendust. Senise muutumatuna püsinud punase asemel võtab ettevõte põhivärvidena kasutusse rohelise ja valge.
Eesti tööotsingukanal CVKeskus.ee värskendas brändi, uuendades nii logo, värvilahendust kui ka tööotsingumootorit ja tööandjate värbamisplatvormi. Mobiilirakenduse uuendus valmis koostöös AI kaaspiloodiga.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.