Ehkki Facebook on piiranud ettevõtete sisu orgaanilist levikut, ei ole see pannud turundajaid sellest kanalist loobuma, ütles Atria Eesti turundusjuht Mirjam Endla.
Pildil vasakult Apollo Kino Baltikumi müügi- ja turundusjuht Maarja Kaalep, Tele2 Eesti turundusjuht Georgi Viies ja Atria Eesti turundusjuht Mirjam Endla.
Atria Eesti turundusjuht Mirjam Endla sõnul vastab see tõele, et Facebook piirab ettevõtete loodud sisu orgaanilist levikut, eesmärgiga tuua enam esile kasutajate loodud sisu. Siiski ei ole see nende jaoks hetkel argumendiks, et kanalist loobuda. Selle asemel muudavad nad rõhuasetust ja integreerivad oma digiturunduse strateegiasse nutikalt ka tarbijate loodud sisu. Endla sõnul kasutab täna üle 70 protsendi Eesti elanikest igapäevaselt Facebooki ja Atria jaoks on oluline olla kohal nendes kanalites, mida nende tarbija kasutab.
Agentuuri Vaas digivaldkonna loovstrateeg Johannes Sepp sõnas, et sotsiaalmeedia sisu on tulemuste saavutamisel A ja O ja see ei tohi olla liiga müüv ning peab lähtuma sellest, mida tarbija väärtustab, mitte mida bränd pakkuda või müüa soovib.
Apollo Kino Baltikumi müügi- ja turundusjuht Maarja Kaalepi sõnul soovivad nad oma äriotsustes minna veelgi rohkem andmepõhisemaks. Lisaks märkis ta, et TikTok hakkab aina enam trendima, kuid turundaja jaoks võib selle kasutamine osutuda väljakutseks.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.