• 08.04.24, 10:18

Turundusspetsialisti ametikoht on endiselt populaarne

Turundusvaldkond on tööotsijate seas meeletult populaarne - turundusspetsialisti ametikohale kandideeris üle 400 inimese ning kuulutust vaatas üle 12 600 inimese.
Turundusvaldkond on tööotsijate seas populaarne (pilt on illustratiivne).
  • Turundusvaldkond on tööotsijate seas populaarne (pilt on illustratiivne). Foto: Peter Olexa / Pexels
Tööportaali cvkeskus.ee kinnitusel on suurimaks tõmbeteguriks tööturul hetkel kaugtöövõimalus. „Turundusvaldkond on tööotsijate seas meeletult populaarne. Miks? Sest turundus pakub dünaamilist töökeskkonda ja karjäärivõimalusi, alates turundusjuhist kuni sotsiaalmeedia spetsialisti ja turundusanalüütikuni– igal kandidaadil on võimalik endale sobivaim leida,“ selgitas CV Keskuse värbamisjuht Grete Adler.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele