• 28.05.24, 09:28

Värske uuring: lõviosa kohalikul turul digireklaamile kulutatud rahast voolab Eestist välja

Eesti reklaamiturul digireklaami suunatud kulutuste maht suurenes 2023. aastal 10,8 miljoni euro võrra. Sellest 32% kajastus mullu Eesti organisatsioonide müügitulus ning lõviosa ehk 68% liikus rahvusvahelistele tehnoloogiahiidudele, selgub värskest IAB Europe AdEx Benchmark digitaalse meedia reklaamikulutuste raportist.
IAB Baltics juhatuse liige ja Quantitase innovatsioonibüroo juht Kaarel Oja.
  • IAB Baltics juhatuse liige ja Quantitase innovatsioonibüroo juht Kaarel Oja. Foto: Marek Metslaid
Euroopa digitaalse reklaami ja turunduse assotsiatsiooni (IAB Europe) AdEx Benchmark raportist ilmneb, et 2023. aastal kasvas Euroopas tehtavate digireklaami kulutuste maht 11,1%, ulatudes 96,9 miljardi euroni. Eestis suurenes see maht 10,1%, kerkides aasta varasemaga võrreldes 10,8 miljoni euro võrra ning olles sellega Balti riikide seas esirinnas. Leedus jäi kasv 8,7% ja Lätis 7% juurde. Baltikumi digireklaami kulutuste kogumaht oli eelmisel aastal ligikaudu 420 miljonit eurot.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele