• 17.04.24, 14:20

Digimeedia ekspert: oleme sünteetilise meedia ajastus

Mida rohkem kasutatakse reklaami, tekstide, piltide ja videote tegemisel tehisintellekti, seda sünteetilisemaks muutub meedia, rääkis digitaalset reklaamitööstust edendava IAB Baltics MTÜ juhatuse liige Kaarel Oja.
Kaarel Oja
  • Kaarel Oja Foto: Marek Metslaid
“Sünteetiline meedia on siin, et jääda ja selle kasv tõepoolest on plahvatuslik,” sõnas Oja Äripäeva raadio hommikuprogrammis.

Seotud lood

Uudised
  • 10.04.24, 13:07
Algas registreerimine Sotsiaalmeedia konverentsile
Nii nagu traditsiooniks on saanud, toimub ka selle suve alguses Sotsiaalmeedia konverents, mis sel korral leiab aset 4. juunil Erinevate Tubade Klubis Tallinnas. Esinejate seas on näiteks loov mentor Eia Uus, digiagentuuri Vivid asutaja Jenny Tupits, TikTokker Markus Sinivee, Goodmen Production asutajad Gabriel Mälton ja Freddy Jakobson jpt.
Uudised
  • 22.02.24, 15:28
Kaarel Oja: Eesti reklaamikulutused on võrreldavad Belgia ja Hispaaniaga
IAB Baltics juhatuse liikme ja Quantitas innovatsioonibüroo juhi Kaarel Oja sõnul on Eesti on võrdlemisi arenenud ja küps turg, kus reklaamikulutused per capita on võrreldavad Belgia ja Hispaaniaga. Ta lisas, et enim panustatakse Eestis otsingureklaami, tehes silmad ette sotsiaalmeedia reklaamile.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele