Märtsis lõppes Marelle Elleni kuueaastane teekond idufirma Promoty turundusjuhi rollis, misjärel mõtles ta pikalt, kuhu edasi liikuda.
- Ainus viis õige tee leida on proovida, katsetada ja õppida, sh otsuseid vastu võtta ja vahel ka lõpetada enne, kui on hilja, kinnitas Marelle Ellen. Foto: marelleellen.com
“Täna on viimaks see hetk, kus ma tunnen, et fookus on paigas: et mul ongi kaks suunda ja kõik, mis ma teen, peab neid toetama,” teatas Marelle Ellen nüüd.
Seotud lood
Kas LinkedIn sobib paremini ettevõtte või isiklikuks turunduskanaliks? "Eetris on turundusuudised" saates uuritakse LinkedIn'i kasutamise eripärasid ja võimalusi. Saatekülaliseks on turundusmentor Marelle Ellen, kes kasutab LinkedIn'i oma äri peamise turunduskanalina.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.