Kas LinkedIn sobib paremini ettevõtte või isiklikuks turunduskanaliks? "Eetris on turundusuudised" saates uuritakse LinkedIn'i kasutamise eripärasid ja võimalusi. Saatekülaliseks on turundusmentor Marelle Ellen, kes kasutab LinkedIn'i oma äri peamise turunduskanalina.
- Saatejuht Keit Alev ja turundusmentor Marelle Ellen. Foto: Äripäev
Saates keskendutakse LinkedIn'i kasutamisele Eesti kontekstis, pakkudes praktilisi nõuandeid brändi isikupära loomiseks ja tooteturunduseks läbi isikubrändi tugevdamise. Räägitakse ka LinkedIn'i algoritmidest ja sellest, kuidas luua postitusi, mis jõuavad laiema auditooriumini. Ellen tõi esile, et kuigi LinkedIn'i reklaamid on väga täpselt sihitavad, võivad nende kulud olla Eesti ettevõtete jaoks sageli liiga kõrged. Selle asemel soovitab ta investeerida rohkem töötajate koolitamisse brändisaadikuteks. “Eraisikute postitused jõuavad platvormil umbes kümme korda kaugemale kui ettevõtete omad,” märkis Ellen.
Lisaks saad saatest väärtuslikke soovitusi selle kohta, millised postitusetüübid levivad kõige paremini, kuidas algoritmile meeldida ning kuidas korraldada oma ettevõttes LinkedIn'i väljakutse, mis võib tõsta reach'i mitme miljonini.
Saadet juhib Keit Alev.
LinkedInis tõstavad just sellised postitused reach’i miljonitesse
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.