Autor: Keit Alev • 13. august 2024

Millised postitusetüübid tõstavad LinkedInis reach’i miljonitesse?

Saatejuht Keit Alev ja turundusmentor Marelle Ellen.
Foto: Äripäev
Kas LinkedIn sobib paremini ettevõtte või isiklikuks turunduskanaliks? "Eetris on turundusuudised" saates uuritakse LinkedIn'i kasutamise eripärasid ja võimalusi. Saatekülaliseks on turundusmentor Marelle Ellen, kes kasutab LinkedIn'i oma äri peamise turunduskanalina.

Saates keskendutakse LinkedIn'i kasutamisele Eesti kontekstis, pakkudes praktilisi nõuandeid brändi isikupära loomiseks ja tooteturunduseks läbi isikubrändi tugevdamise. Räägitakse ka LinkedIn'i algoritmidest ja sellest, kuidas luua postitusi, mis jõuavad laiema auditooriumini. Ellen tõi esile, et kuigi LinkedIn'i reklaamid on väga täpselt sihitavad, võivad nende kulud olla Eesti ettevõtete jaoks sageli liiga kõrged. Selle asemel soovitab ta investeerida rohkem töötajate koolitamisse brändisaadikuteks. “Eraisikute postitused jõuavad platvormil umbes kümme korda kaugemale kui ettevõtete omad,” märkis Ellen.

Lisaks saad saatest väärtuslikke soovitusi selle kohta, millised postitusetüübid levivad kõige paremini, kuidas algoritmile meeldida ning kuidas korraldada oma ettevõttes LinkedIn'i väljakutse, mis võib tõsta reach'i mitme miljonini.

Saadet juhib Keit Alev.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700