• 31.10.24, 06:50

Nõrgal brändingul on oma hind

Silmapaistev bränding võimaldab oma toote või teenuse eest rohkem raha küsida, kinnitab disainiagentuuri Hable tegevjuht Otto Jaansoo.
Disainiagentuuri Hable tegevjuht Otto Jaansoo
  • Disainiagentuuri Hable tegevjuht Otto Jaansoo
Arutasin ühel päeval tuttava ettevõtjaga brändingu teemadel ja mitu korda käis laualt läbi termin „pehmed väärtused“. Kas ettevõtte visuaalne identiteet on tõesti „pehme väärtus“? Kui suurt kasu võib ettevõtja näha kvaliteetsest brändingust? Allpool näed väga lihtsa arvutuse põhjal, kuidas mitmetel kodulehtedel on täpselt sama liikluse ja reklaamieelarve juures müüke mitmekordistatud. Mida me muutsime? Värskendasime brändingu ja uuendasime e-poe disaini.

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele