• 28.10.24, 07:55

Case study: Teeme Ära sai uue nime ja näo

Me pole enam „see prügikoristusega tegelev organisatsioon“, märkis ZWEE tegevjuht Marianne Lõhmus.
Teeme Ära uue brändi ZWEE slogan
  • Teeme Ära uue brändi ZWEE slogan Foto: Markko Karu
Teeme Ära algatus sai alguse Eestis 2008. aastal, mil 50 000 vabatahtlikku ühinesid ühepäevase prügikoristuskampaaniaga, et puhastada kogu riik prügist. See edulugu levis üle maailma, millest sündis Let’s Do It Foundation ja globaalne maailmakoristuspäev (World Cleanup Day).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele