• 21.10.24, 07:03

Jolos hakkas ürituste keskkonnamõju mõõtma

„Ronisime sõna otseses mõttes iga kraanikausi alla, elektrikappi, kaalusime igat singirulli,“ kirjeldas mõjude mõõtmise algust üritusturundusagentuuri Jolos kaasasutaja ja loovjuht Martin Rauam.
Üritusturundusagentuur Jolos loovkonkursil Kuldmuna 2023.
  • Üritusturundusagentuur Jolos loovkonkursil Kuldmuna 2023. Foto: Rene Lutterus / Turundajate Liit
Martin Rauam võrdleb kriise börsiga – kui turud kukuvad ja sul on piisavalt raha, saad börsil soodsalt kaubelda. Jolos on rakendanud keerulistel aegadel sarnast loogikat ja õppinud n-ö sidrunitest limonaadi tegema.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele