Miks tasub sotsiaalmeedias reklaamimine spetsialistide hooleks jätta?
Koostöö turundusagentuuri või vabakutselise spetsialistiga on paindlikum, kulutõhusam ja enam tulemustele orienteeritud kui täiskohaga turundusjuhi või -spetsialisti palkamine, arvab Loovagentuur QR’i turundus- ja loovjuht Virgo Press.
Loovagentuur QR’i turundus- ja loovjuht Virgo Press
Praeguses konkurentsitihedas maailmas on organisatsioonide ja ettevõtete vajadus kvaliteetse sisuturunduse, enda sotsiaalmeedias reklaamimise ning kodulehe optimeerimise ehk SEO ja otsinguturunduse järele suurem kui kunagi varem. Üha enam mõistetakse, et edukas sotsiaalmeedia turundus on midagi enamat kui paar reklaampostitust sotsiaalmeedias või kodulehe värskendus.
Võitja sõnul ei ole neil käesoleval aastal käibes meeletut kasvu olnud, aga nad on saanud hulgaliselt uusi kliente, kes näevad digiturunduses võimalust oma müügitulemusi hoida või turuosa kasvatada.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.