• 26.11.24, 10:24

Miks tasub sotsiaalmeedias reklaamimine spetsialistide hooleks jätta?

Koostöö turundusagentuuri või vabakutselise spetsialistiga on paindlikum, kulutõhusam ja enam tulemustele orienteeritud kui täiskohaga turundusjuhi või -spetsialisti palkamine, arvab Loovagentuur QR’i turundus- ja loovjuht Virgo Press.
Loovagentuur QR’i turundus- ja loovjuht Virgo Press
  • Loovagentuur QR’i turundus- ja loovjuht Virgo Press
Praeguses konkurentsitihedas maailmas on organisatsioonide ja ettevõtete vajadus kvaliteetse sisuturunduse, enda sotsiaalmeedias reklaamimise ning kodulehe optimeerimise ehk SEO ja otsinguturunduse järele suurem kui kunagi varem. Üha enam mõistetakse, et edukas sotsiaalmeedia turundus on midagi enamat kui paar reklaampostitust sotsiaalmeedias või kodulehe värskendus.

Seotud lood

TOP
  • 13.11.24, 12:15
Turunduse TOP 2024: kes olid edukaimad?
Vaata, kas leiad end, oma agentuuri või mõne oma konkurentidest käesoleva aasta turundusvaldkonna edetabelitest.
TOP
  • 07.11.24, 13:15
Digiturundusagentuuride TOPi võitja murdis tippu väikse tiimiga
Vaata, kes ja kus TOPis asetseb
TOPi võitnud agentuur on selle omanike sõnul detsentraliseeritud nagu advokaadibüroo, mis tagab vahetu suhtluse iga nende kliendiga.
TOP
  • 08.11.24, 09:51
Reklaamiagentuuride TOPi võitja: efektiivsemaks minna on keeruline
Vaata, kes ja kus TOPis asetseb
TOPi võitnud agentuur nendib, et neil on kõikide inimeste aeg ja eesmärgid planeeritud, aga masinaks muutuda ei taheta.
TOP
  • 12.11.24, 14:26
Agentuuritulu TOPi võitja: kasvame enim majanduskriisides
Vaata, kes ja kus TOPis asetseb
Võitja sõnul ei ole neil käesoleval aastal käibes meeletut kasvu olnud, aga nad on saanud hulgaliselt uusi kliente, kes näevad digiturunduses võimalust oma müügitulemusi hoida või turuosa kasvatada.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele