• 06.01.25, 10:21

Suurem osa Euroopa enimkülastatud veebisaitidest ei vasta GDPRi nõuetele

Hoolimata sellest, et privaatsus on suur mureallikas nii turundajate kui ka tarbijate jaoks, ei vasta enamik Euroopa ja USA enimkülastatud veebisaite nõuetele.
Suurem osa Euroopa enimkülastatud veebisaitidest ei vasta GDPRi nõuetele
  • Foto: SOPA Images/Getty
Privado.ai hiljutisest uuringust selgus, et tervelt 76% USA enimkülastatud veebisaitidest ei järgi CPRA (California Privacy Rights Act) privaatsusnõudeid ning 74% Euroopa enimkülastatud veebisaitidest ei järgi GDPR-i (Europe’s General Data Protection Regulation) nõudeid.

Seotud lood

Uudised
  • 08.07.24, 11:25
5 soovitust GDPR nõuete paremaks järgimiseks ja trahvide vältimiseks
Euroopa andmekaitse järelevalveasutused on selle aasta esimese kuue kuuga määranud GDPR nõuete rikkumiste eest 107,3 miljonit eurot trahve. Sel aastal määratud trahvid pakuvad väga head ülevaadet levinud probleemidest andmekaitse valdkonnas.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.05.24, 17:02
Andmepõhine turundus Eestis: Kuidas kasutavad ettevõtted suurandmeid ehk big data't?
Eesti on tuntud oma innovaatiliste digilahenduste ja e-valitsuse poolest, kuid viimastel aastatel on ka andmepõhine turundus muutunud oluliseks osaks paljude ettevõtete strateegiast. Andmepõhise turunduse ja suurandmete kasutuselevõtt võimaldab ettevõtetel teha teadlikumaid otsuseid, optimeerida oma turunduskampaaniaid ja paremini mõista tarbijate käitumist.
Uudised
  • 31.01.24, 11:25
Oluline muudatus digiturundajatele: 6. märtsist rakendub Google’i Consent Mode’i uuendus
Selle aasta 6. märtsist rakendub Google’i Consent Mode’i uuendus, mis Mediabrands Digitali performance’i tiimi juhi Karl Lilienbergi sõnul on digiturundajatele oluline muudatus - kellele peavalu, kellele võimalus.
Saated
  • 27.02.24, 14:00
Turunduses eksitakse GDPRi vastu: AKIsse pöördumiste arv on tõusvas trendis
Andmekaitse Inspektsiooni poole pöördumiste arv GDPR-i rikkumise küsimustes on tõusvas trendis. Inimeste mured varieeruvad soovimatutest e-kirjadest jälitavate bännerite ja poolikute ostukorvide teavitusteni.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele