Andmekaitse Inspektsiooni poole pöördumiste arv GDPR-i rikkumise küsimustes on tõusvas trendis. Inimeste mured varieeruvad soovimatutest e-kirjadest jälitavate bännerite ja poolikute ostukorvide teavitusteni.
- Andmekaitse Inspektsiooni menetlusvaldkonna juht Liisa Ojang. Foto: Andmekaitse Inspektsioon
Andmekaitse Inspektsiooni menetlusvaldkonna juhi Liisa Ojangu sõnul on oluline, et ettevõtted suhtuksid GDPR-i nõuetesse tõsiselt, et vältida rikkumistest tulenevaid karistusi, mis võivad nüüdsest hõlmata ka rahatrahve. "Eetris on turundusuudised" saates käsitletakse kõige sagedamini esitatud kaebusi, sealhulgas eksitavaid müügipakkumisi ja andmebaaside ebaselget päritolu, ning jagatakse soovitusi, kuidas korrektselt nõusolekut küsida.
Saatejuht Keit Ausner.
Turunduses eksitakse GDPRi vastu: AKIsse pöördumiste arv on tõusvas trendis
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.