Brand Estonia tiim on kaardistanud Eesti peamised tugevused ning töötanud välja viisi, kuidas neid väljendada. Hiljutisel kokkusaamisel tutvustati riigibrändi viimaseid arenguid.
- EISi juhatuse liige Liina Maria Lepik Foto: EIS
Kuigi Eesti brändi kontseptsioon loodi juba kaheksa aastat tagasi, saab seda edukalt kasutada tänaselgi päeval. „See on senini relevantne ja selle CVI on endiselt värske, kuid bränd peab kogu aeg edasi arenema,“ sõnas ettevõtluse ja innovatsiooni SA (EIS) juhatuse liige Liina Maria Lepik ning lisas: „Juba aasta aega on meil olemas riigiturunduse tiim, kus saame riigiturundusega oluliselt täpsemalt tegeleda. Nüüd teame juba ka seda, kuidas meid erinevates riikides nähakse, kus meil läheb hästi, kus peame veel tööd tegema.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Uuringu järgi suhtuvad India jõukad naised Eestisse ääretult positiivselt, kuid selle põhjused pole selged.
Värskelt avaldatud Good Country Index (GCI) paigutab Eesti maailmas panuse poolest maailma hüvangusse 9. kohale. Eesti tegi tänavu GCI edetabelis olulise tõusu, liikudes 22. kohalt 9. kohale.
2023. aastaga võrreldes on Eestis kasvanud finantstundlike inimeste osakaal, kes on parimate pakkumiste otsingul, selgus dentsu Merkury Estonia uuringust.
Havasi ülemaailmsest brändiuuringust nähtub, et tarbijat ei peta enam tühjade lubadustega, vaid otsustavaks saab, kas need väärtused, millega brändid end identifitseerivad, väljenduvad ka tegudes.