• 07.10.24, 10:37

Nädala naksik: lilletädi naerutab ja kutsub null-korrusele

Eesti lilleäri Mileedi on ära tabanud väga eestlasliku eneseiroonia. Ega keegi teine tohigi meie üle nalja teha peale meie endi.
Vahel piisab sotsiaalmeedia turundusel ka lihtsalt heast karakterist, ei midagi muud suurejoonelist.
  • Vahel piisab sotsiaalmeedia turundusel ka lihtsalt heast karakterist, ei midagi muud suurejoonelist. Foto: Mileedi sotsiaalmeedia kuvatõmmis
TikTokis ja mujal sotsiaalmeedias on Mileedi lillekaupluste keti populaarsemad videoklipid kogunud üle saja tuhande vaatamise.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele