• 06.02.25, 10:35

Meid ootab ees väga brat summer koos rizz inimeste ja yappimisega ehk noorte slängist

Keele muutumine on täiesti lahutamatu ja normaalne keele arengu osa. Ometi tundub, et praegu on noortega kuidagi eriti raske kaasas käia, kirjutab Imagine\TBWA partner ja loovstrateeg Sven Luka.
Meid ootab ees väga brat summer koos rizz inimeste ja yappimisega ehk noorte slängist
  • Foto: Imagine/TBWA
Teisalt teame, et ükskõik, millal ja ükskõik, kus, on väljakutse olnud alati sarnane: „Noorus on hukas“. See, väidetavalt juba inimkonna algusest pärinev väljend tähendabki ju kaudselt seda, et mida vanemaks jääme, seda keerukam on noortest aru saada.

Seotud lood

Uudised
  • 04.02.25, 10:27
Kuidas võita Z-põlvkonna tähelepanu 8 sekundiga?
Kui turundajad soovivad Z-põlvkonnaga tõeliselt suhestuda, peavad nad neid päriselt tundma õppima, mitte toetuma eelarvamustele, kirjutatakse Kantari blogis.
Uudised
  • 03.12.24, 08:44
Uuring: millised sotsiaalmeedia kasutamise trendid valitsevad Eesti noorte seas?
Paljud koolinoored väljendasid seekordses uuringus soovi sotsiaalmeedia kasutusaega piirata, kuid tunnevad, et neil puuduvad selleks vajalikud oskused, toob välja uuringu läbi viinud Brit Mesipuu.
Saated
  • 28.01.25, 14:00
Brändide ellujäämisõpetus: noored, trendid ja järjepidev turundus
Kuidas hoida brändi tähtsust maailmas, kus trendid aeguvad kiiremini, kui turundajad nendega kohanduda jõuavad? "Eetris on turundusuudised" saates on külas Trickster Studios kaasasutaja Karl Altraja ja Kontuur Leo Burnetti loovjuht Urmas Villmann, kes jagavad oma vaateid noorte sihtrühmade, brändilojaalsuse ja trendidega kaasas käimise väljakutsetest.
Uudised
  • 28.01.25, 11:26
EKA disainitudengid näitasid, kuidas disainiga maailma parandada
Eesti Kunstiakadeemias juba kaheksandat korda toimunud Design Showcase’il tutvustati parimaid taaskasutuse ning jätkusuutliku disaini projekte EKA disainiteaduskonna koostöödest näiteks Eesti Panga, Granitopi, Rahandusministeeriumi ja Tallinna linnaga.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele