Keele muutumine on täiesti lahutamatu ja normaalne keele arengu osa. Ometi tundub, et praegu on noortega kuidagi eriti raske kaasas käia, kirjutab Imagine\TBWA partner ja loovstrateeg Sven Luka.
Teisalt teame, et ükskõik, millal ja ükskõik, kus, on väljakutse olnud alati sarnane: „Noorus on hukas“. See, väidetavalt juba inimkonna algusest pärinev väljend tähendabki ju kaudselt seda, et mida vanemaks jääme, seda keerukam on noortest aru saada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui turundajad soovivad Z-põlvkonnaga tõeliselt suhestuda, peavad nad neid päriselt tundma õppima, mitte toetuma eelarvamustele, kirjutatakse Kantari blogis.
Paljud koolinoored väljendasid seekordses uuringus soovi sotsiaalmeedia kasutusaega piirata, kuid tunnevad, et neil puuduvad selleks vajalikud oskused, toob välja uuringu läbi viinud Brit Mesipuu.
Kuidas hoida brändi tähtsust maailmas, kus trendid aeguvad kiiremini, kui turundajad nendega kohanduda jõuavad? "Eetris on turundusuudised" saates on külas Trickster Studios kaasasutaja Karl Altraja ja Kontuur Leo Burnetti loovjuht Urmas Villmann, kes jagavad oma vaateid noorte sihtrühmade, brändilojaalsuse ja trendidega kaasas käimise väljakutsetest.
Eesti Kunstiakadeemias juba kaheksandat korda toimunud Design Showcase’il tutvustati parimaid taaskasutuse ning jätkusuutliku disaini projekte EKA disainiteaduskonna koostöödest näiteks Eesti Panga, Granitopi, Rahandusministeeriumi ja Tallinna linnaga.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.